waco Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 lå på sofaen og dama er på kjøkkenet. Og som ofte når jeg kjeder meg så setter jeg igang med å snakke litt om meg selv, og henne. Fortalte henne to seksuelle fantasier, og ba henne fortelle to. Hva var dine da spurte hun? - Vel den første er enkel, ta et bilde av pikken min mens den er bitteliten og et neste bilde mens den er skikkelig diger, - deretter legge bildene på internett og selge noe sukkerpiller under maximus optimal eller noe sånt. Og den andre fantasien da lurte hun på? - Tja, det må vel være noe så enkelt som å sprute hvor som helst på kroppen din, rompa di er jo deilig, puppene dine er jo fine, sprute i munn så det ikke blir søl, eller i ansiktet for den slags skyld. Hva med dine spurte jeg så henne? Den første var enkel og grei, - bli slikket til det går for henne, den andre enda enklere, -vanlig bakfra eller doggy. Så begynte jeg å tenke videre, - forresten så tenner jeg på at du er skikkelig grinete og ugrei en dag, - at alt er fælt og trist og du føler deg skikkelig antiseksuell, - men så plutselig gir jeg deg en omgang som får deg på helt andre tanker og få deg til å glemme! Og videre, - en gang du er trøtt og vil sove og er småsur og tverr, - skal på jobb snart og forsøker å sove for å drømme fordi det jager virkeligheten på flukt, - ja da har jeg en fantasi om å forandre en misfornøyd koldjomfru til en sirene som aldri vil stanse. Og hva er dine da spurte jeg henne for andre gang, - naah, nå begynte det å bli vanskeligere for henne å være ærlig, - det er jo det å bli begjært og nytt av andres blikk, - se misunnelsen i andre jentefjes mens man eier menn. Bruke kroppen og knullet til å oppnå fordeler her i livet. Nyte at andre fantasier blir tilfredstilt for at ens egne skal følges,.... Her stoppet jeg henne. Den tankerekken kvinner har når det kommer til seksualitet er altfor avansert for den jevne mann. Om det skulle bli noe på meg i natt så gir jeg meg her. En mann av erfaring vet at et eneste ord eller et feilsitert misoppfattelse er nok til at analsexen hun hadde fortalt at hun skal ri til, fordi det blir så meget trangere for begge, i stedet blir sofaligging hele natten lang søvnløs og lure på hvorfor du aldri arvet riflen til oldefar. Så om det skulle bli no på meg i natt så stanser vi her...
waco Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. mai 2009 Er var det ikke mange fantasier? Jeg tror litt av grunnen til at kvinner har vanskelig å snakke om fantasier er at ofte går fantasiene ut på underkastelse, overtagelse, bli begjært, - bli forført, - være ansvarsløs, - bli brukt. Ta meg for eksempel, jeg tenner mer på at en jente er trofast enn at hun har spretten rumpe, - dere tror jeg tenner mer på handlingene til guttene og mennene og litt mindre på utseende. For eksempel en gutt som er slem er jo mye diggere å bli pult av en snill fjott? Skulle ønske jeg kunne se de filmene dere spiller for dere selv inne i huene deres og hva dere fokuserer på når dere onanerer og det går for dere. Men mest sannsynlig så hadde jeg nok blitt ganske vettskremt.
Gjest KateW Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg fantaserer fint lite. Faktisk. Jeg tenner på sex, og å tenke på at jeg skal få orgasme. Trenger ikke avansere det noe mer enn det.
Cuckold Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Og hva er dine da spurte jeg henne for andre gang, - naah, nå begynte det å bli vanskeligere for henne å være ærlig, - det er jo det å bli begjært og nytt av andres blikk, - se misunnelsen i andre jentefjes mens man eier menn. Bruke kroppen og knullet til å oppnå fordeler her i livet. Nyte at andre fantasier blir tilfredstilt for at ens egne skal følges,.... Her stoppet jeg henne. Den tankerekken kvinner har når det kommer til seksualitet er altfor avansert for den jevne mann. Nå er jeg så rart skrudd sammen at jeg tenner på sjalusi, men hadde det ikke vært for dette, hadde jeg nok mer enn én gang fått litt problemer med å takle kjæresters fantasier og betroelser når vi har kommet hverandre så nær at jenta åpner seg helt. Fantasier om kamerater eller kanskje til og med menn du misliker, arrogante jævler, sjefer, osv fantasier om å bli brukt av flere menn på en gang... for ikke å snakke om faktiske sidesprang, kanskje med sjefen hennes, kanskje med den hovne drittsekken i vennegjengen du aldri har kommet særlig godt overens med. Kvinnens seksualitet er sterk, og den som lider av sjalusi eller som tar det som en selvfølge at hun som elsker deg nødvendigvis også setter deg høyest seksuelt bør kanskje ikke ønske et forhold der hun er helt åpen. Men for noen av oss er sannheten det mest opphissende som finnes, det er når man kan kle seg nakne for hverandre og avsløre det man har gode grunner til å holde hemmelig den store samhørigheten og nærheten kan oppstå. Forutsatt at man kan leve med sannhetene som avsløres.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Vel, jeg tenner på ingen måte på "slemme" gutter. Ikke fornedrelse eller vold heller. Når jeg fantaserer, er det gjerne om andre gutter/menn (er gift), som jeg tenner på. Dette er gutter/menn som er mandige, men ikke macho, som tar kontroll, men som ikke bruker vold/fornedrer, og som er oppegående, har humor, er mandige i kropp/utsenedet - og helt essensielt; har glimt i øyet - en erotisk tiltrekningskraft. Jeg fantaserer om flørting, forsiktig, ertende berøring, øm og langsom sex, at han tar kontroll og "gjør ting med meg" - men samtidig har fokus på begges nytelse. Jeg tenner ikke på å bli tatt hardt - som så mange påstår at alle damer gjør. Å bli tatt hardt er kjedelg og mekanisk og fører aldri til orgasme for meg. Macho turn-off. Jeg tenner på mandighet - en rolig kontroll. Jeg tenner på å bli begjært - at en mann tydelig nyter kropen min og hele meg og ikke klarer å la være å ta på meg.
Eplefe Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 (endret) Kostymer, rollespill, rå, hensynsløs sex. 8D Edit: Oooh. Og gassmasker. Endret 7. mai 2009 av Eplefe
waco Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2009 Nå er jeg så rart skrudd sammen at jeg tenner på sjalusi, men hadde det ikke vært for dette, hadde jeg nok mer enn én gang fått litt problemer med å takle kjæresters fantasier og betroelser når vi har kommet hverandre så nær at jenta åpner seg helt. Orginalt sagt, viser at du har en viss forstand på kvinner cuckold. Kvinner benytter seg av seksualiteten sin på en hel annen måte enn menn. For eksempel er det ingen problem for de fleste kvinner å drive med flere menn i begynnelsen av forholdet "for at han skal få bestemt seg" mentalitet, - med den konsekvens at dama prøver ut flere menn, og mannen tror han blir utvalgt. Det som er mest dritt dritt med kvinners sexmennliste er som du riktignok påpeker at det er som regel de største tullingene, hovmodige, fjolsene dama har ligget med. Som regel de guttene man av en eller annen ukjent grunn mislikte mest før man visste at dama hadde pult dem før. Rart dette her egentlig, men jeg tror kvinner i større grad enn menn tenner på mangfoldet av menn, av det er den biologiske variasjon fra neger til eskimo som setter igang noe eggløsningsdriftgreier hos kvinner. Uansett hva kvinner forteller til hverandre at det ikke betyr noe hvem man har ligget med, at fortid er fortid, også videre, - alle disse tingene er jeg helt uenig i. Det betyr mye hvem dama har holdt på med før, jeg vil ikke ha en dame som har ligget med masse asylsøkervaskehjelpere fra afghanistan fordi hu sovna på toalettet på bygdas nattklubbb, - eller nekter å kjøre anal fordi at det har hun gjort med en tjekkoslavaker på absint og det var en dårlig opplevelse. Eller at dama hatt firkant med tre andre menn og det var så digg at hun aldri vil gjøre det igjen. Eller at dama for eksempel plutselig forteller at hun har datet en kar tidligere, og under daten så pulte hun en fremmed kar daten introduserte henne for, - uten at han vet det, - for å tilslutt pule daten. Menn som vil holde på fornuften sin bør aldri finne på å spørre eller tenke ut hva dama har drevet med som gjør at hun uten anstrengelse tar penis ned i halsen mens hun blunker til deg!
Gjest Blubberella Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Jeg fantaserer fint lite. Faktisk. Jeg tenner på sex, og å tenke på at jeg skal få orgasme. Trenger ikke avansere det noe mer enn det. Du, det var faktisk litt godt å lese! Jeg er akkurat likedan, men føler meg nesten litt rar siden alle høres ut til å ha masse skikkelig spenstige fantasier... Jeg tenner forresten på å se mannen min naken, ansiktet hans når det går for ham osv. Jeg er ganske visuell av meg, noe som ofte blir forbundet med mannlig seksualitet. Å bli begjært er jo en tennende tanke i et forhold, men jeg har aldri fantasert om å bli brukt eller undertrykt. Tror jeg er ganske enkel når det kommer til sex; jeg fantaserer om sex og alle orgasmene man kan få av det
waco Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2009 Hvis jeg for eksempel skulle opplevd at dama forsøkte i skjul for meg å benflørte med en judas på en fest en gang så ville det trigget visse følelser i meg. I rett form så ville jeg nok tent på det uskikkelige ved dama, at dama har værre fantasilyster hun vil følge som ikke inkluderer meg, at hun tar styring over sin egen seksualitet, at hun hun brunster over å pirre en ukjent fyr mot sin egen bedrevitende. Men alt til sin tid selvsagt, om dama tidligere på dagen hadde kjeftet på meg, og det var tydelig at hun bevisst søkte trøst hos andre for å unnslippe meg, - etter at hun først kjeftet på meg og siden flørtet med andre, - ja det ville nok trigget visse reflekser som de aller fleste mennesker ville forsøkt å holde unna vil jeg tro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå