Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hvorfor vil voksne damer se ut som tiåringer? Hva er egentlig poenget med å barbere seg mellom beina og hvordan kan menn med sine fulle fem tenne på det? Hører jo at de fleste menn vil ha ei barbert dame. Har de en eller annen hemmelig fantasi om å ha sex med barn? Jeg klarer bare ikke å forstå den nye "moten". Barn vil bli voksne og voksne vil bli barn. Har virkelig verden blitt så tragisk?
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Nei, men kjære deg. Det er da forståelig at menn ikke vil ha en hårete tiss å nærme seg. Vekk med håret - det tilhører de radikale SV-kvinnene. Ekte ladies har det glatt.
Gjest mann25 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg vet ikke hvordan det er med trådstarter, men når jeg har sex med jenter bruker jeg ikke kjønnsorganet som indikator på hvor gammel vedkommende er. Alderen har jeg god kontroll på lenge før jeg slipper til i de, forhåpentligvis glattbarberte, godsakene.
Gjest Blubberella Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har flere ganger gledet min kjære med å være glattbarbert, og han blir helt vill og supertent av det! Ikke fordi han tenner på prepubertale småjenter, men fordi han får fullt innsyn i godsakene. Jeg har heller ikke noe ønske om å være en småjente, men liker å være barbert fordi jeg liker at det tenner kjæresten, og fordi jeg blir ekstra følsom for berøring.
Spiralis Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Hvorfor vil voksne damer se ut som tiåringer? Hva er egentlig poenget med å barbere seg mellom beina og hvordan kan menn med sine fulle fem tenne på det? Hører jo at de fleste menn vil ha ei barbert dame. Har de en eller annen hemmelig fantasi om å ha sex med barn? Jeg klarer bare ikke å forstå den nye "moten". Barn vil bli voksne og voksne vil bli barn. Har virkelig verden blitt så tragisk? Nå tar du helt feil. Vi liker velstelte damer og for mange menn så er barbering her og der noe vi syntes hører med hos vellstelte damer. Det har ingen ting med dragning mot mindreårige å gjøre. Jeg antar att du ikke mener at kvinner som liker att menn ikke har hår på ryggen eller pungen innerst inne har hemmelige fantasier om å ha sex med ti år gamle gutter?
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Hvorfor vil voksne damer se ut som tiåringer? Hva er egentlig poenget med å barbere seg mellom beina og hvordan kan menn med sine fulle fem tenne på det? Hører jo at de fleste menn vil ha ei barbert dame. Har de en eller annen hemmelig fantasi om å ha sex med barn? Jeg klarer bare ikke å forstå den nye "moten". Barn vil bli voksne og voksne vil bli barn. Har virkelig verden blitt så tragisk? Jeg gjør det ganske enkelt fordi det føles mer rent og hygenisk. Ønsker jeg å være 10 år av den grunn? Din skrulle.
Gjest Papirkurven Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg synes det er litt rart at folk mener damer som ikke er glattbarberte ikke er velstelte, men gjerne uhygieniske og bryr seg lite om utseende. Håret er faktisk der for å holde "skitt og smuss" borte fra vaginaen. Man trenger ikke å ha skikkelig parkhekk liksom, men jeg er ihvertfall ikke en som panisk raker bort alle tendenser til hårvekst. Og jeg er ikke noe mindre hygienisk enn andre, holder meg ren og prøver å se bra ut til hverdags så vel som til fest. Mulig man ikke måler alder etter kjønnsorganene, men hvorfor skal man bruke dem som hovedmål på personlig hygiene? Endret 4. mai 2009 av Papirkurven
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Hva regnes som "glattbarbert"? Jeg pleier å la en bitteliten dusk stå, akkurat der hvor kjønnsleppene begynner, som er det stedet hvor det blir hardest "stubber". Ca 1x1 cm. Alt annet er borte.
Gjest Blubberella Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Jeg synes det er litt rart at folk mener damer som ikke er glattbarberte ikke er velstelte, men gjerne uhygieniske og bryr seg lite om utseende. Håret er faktisk der for å holde "skitt og smuss" borte fra vaginaen. Man trenger ikke å ha skikkelig parkhekk liksom, men jeg er ihvertfall ikke en som panisk raker bort alle tendenser til hårvekst. Og jeg er ikke noe mindre hygienisk enn andre, holder meg ren og prøver å se bra ut til hverdags så vel som til fest. Mulig man ikke måler alder etter kjønnsorganene, men hvorfor skal man bruke dem som hovedmål på personlig hygiene? Jeg er faktisk enig. Jeg føler meg ikke mer hygienisk/ren av å være glattbarbert. Stort sett er jeg "bare" velfrisert nedentil, men av og til overrasker jeg kjæresten med å være helt glattbarbert. Hygienen min er den samme og jeg har aldri fått klager på lukt e.l., uansett hvor mye eller lite hår jeg har. Jeg har, som sagt over her, andre grunner til å glattbarbere meg av og til...
Gjest thordivel Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er faktisk enig. Jeg føler meg ikke mer hygienisk/ren av å være glattbarbert. Stort sett er jeg "bare" velfrisert nedentil, men av og til overrasker jeg kjæresten med å være helt glattbarbert. Hygienen min er den samme og jeg har aldri fått klager på lukt e.l., uansett hvor mye eller lite hår jeg har. Jeg har, som sagt over her, andre grunner til å glattbarbere meg av og til... Jeg elsker kvinner som smiler til meg,derfor vil jeg bli gynekolog. Hårveksten i underlivet,-har samme misjon somdet under armene,roe ned svette og være beskyttende mot fuktighet. Det med glattbarbert-er et ungdomsfenomen,kaskje for litt eldre også. Jeg er selv en voksen mann,-med et stort leketøy. Jeg kunne aldri tenkt å barbere meg å se ut som en fjortis-det hadde vært direkte flaut.NB! Jeg har barbert meg en gang-hold på å klø meg ihjel. Jeg liker kvinner med hår-begge steder-og små bryster. Kjøpepupper er ekkelt.Tor
Gjest Gjest_labbetuss_* Skrevet 5. mai 2009 #11 Skrevet 5. mai 2009 Kjønnsbehåring passer kun på damer med lilla skjerf og fotformsko.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #12 Skrevet 5. mai 2009 Kjønnsbehåring passer kun på damer med lilla skjerf og fotformsko. Enig. Lekre damer har det glatt og rent. Eneste....av og til kan det komme "stubber" på grunn av det vokser så fort ut.
Gjest mre Skrevet 5. mai 2009 #13 Skrevet 5. mai 2009 faktisk: det er større sjanse for soppinfeksjon om man barberer vekk alt. Håret har en funksjon... og au, så ekkelt det er med voks eller høvel der nede. Nei, huff..
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #14 Skrevet 5. mai 2009 Hvordan er det i det hele tatt mulig å mene at ei jente med pupper og hofter ser ut som en tiåring om hun ikke har hår?
Gjest KateW Skrevet 5. mai 2009 #15 Skrevet 5. mai 2009 Mhm, jeg lurer også på hvor man blir ti år, når man har rumpe, hofter og bryster. Jeg bruker voks en gang i mnd, veldig praktisk, og glatt en stund, og mykt hår resten av måneden. Helt kult.
Pialill Skrevet 5. mai 2009 #16 Skrevet 5. mai 2009 Mhm, jeg lurer også på hvor man blir ti år, når man har rumpe, hofter og bryster. Jeg bruker voks en gang i mnd, veldig praktisk, og glatt en stund, og mykt hår resten av måneden. Helt kult. Det vil jeg og prøve. Hvilken voks bruker du? det nærmeste å vokse jeg har vært der er vel da jeg prøvde å epilere, det prøvde jeg aldri igjen... men voks er absolutt noe som frister=) Jeg barberer meg av den enkle grunnen at jeg selv ikke ville likt å ha "hår i maten" selv, og da syns jeg at jeg kan være såpass grei å fjerne det for min kjære:)
Gjest KateW Skrevet 5. mai 2009 #17 Skrevet 5. mai 2009 Hei Pia, jeg drar til hudpleier og får vokset meg der. Jeg klarte aldri å få dreisen på det med høvler i nærheten av plasser man skal nyte, så voks funker for meg. Man er jo da ikke hårløs hele tida, men det vokser ut uten stubb, og det er greit syns jeg.
Gjest kristian82 Skrevet 5. mai 2009 #18 Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor vil voksne damer se ut som tiåringer? Hva er egentlig poenget med å barbere seg mellom beina og hvordan kan menn med sine fulle fem tenne på det? Hører jo at de fleste menn vil ha ei barbert dame. Har de en eller annen hemmelig fantasi om å ha sex med barn? Jeg klarer bare ikke å forstå den nye "moten". Barn vil bli voksne og voksne vil bli barn. Har virkelig verden blitt så tragisk? Er jo helt utrolig sneversynt,fordømmende og lite oppegående og klare å sette et likhetstegn mellom det å foretrekke et barbert/frisert kjønn med en tenning på barn/at man har pedofile trekk. Enkelt og greit en smakssak, noen liker ubarbert, andre liker frisert, de tredje liker glattbarbert. Må jo være en av de minste ting i dagens samfunn å klare å lage til et problem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå