Gå til innhold

Angående å komme inni

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Vilda_*
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i snart 4 år, og vært seksuelt aktiv med ham i 3 år. I løpet av alle disse årene har vi alltid "hoppet av i svingen" når det kommer til hans utløsning. Nå har jeg veldig lyst til å prøve det at han kan komme inni meg. Jeg går på p-piller, og skulle opprinnelig hatt mensen nå, men valgte å hoppe over. Jeg har ikke et ønske om å bli gravid, og lurer derfor på om det ville vært "trygt" å prøve. For dere som har gjort det, hvordan er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke noe til det når han kommer inni meg, så forskjellene er vel igrunn ikke andre enn at det blir litt mer gris av å komme inni? Ikke at det er et problem da, jeg synes absolutt det er verdt "sølet" som setter seg i meg, at han får gjøre seg ferdig inni meg, og ikke må tvinge seg selv til å trekke seg ut når han har det aller best.. :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Jeg kjenner ikke noe til det når han kommer inni meg, så forskjellene er vel igrunn ikke andre enn at det blir litt mer gris av å komme inni?

Nå er jo jeg mann så jeg skal ikke være bastant, men jeg kjenner flere kvinner som hevder at det kiler når spruten kommer. Avhenger naturligvis av "styrken" på spruten.

Gjest Gjest_Vilda_*
Skrevet
Nå er jo jeg mann så jeg skal ikke være bastant, men jeg kjenner flere kvinner som hevder at det kiler når spruten kommer. Avhenger naturligvis av "styrken" på spruten.

Og for mannen? I forhold til det å "hoppe av i svingen"?

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Og for mannen? I forhold til det å "hoppe av i svingen"?

Det går på det mentale, at det er en deilig tanke å komme inni noen man er glad i (og/eller finner tiltrekkende). Sånn rent fysisk gjør det ikke store forskjellen, etter min mening.

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Det går på det mentale, at det er en deilig tanke å komme inni noen man er glad i (og/eller finner tiltrekkende). Sånn rent fysisk gjør det ikke store forskjellen, etter min mening.

Kjenner det veldig veldig godt ..også på slutten - når han bare spruter litt av og til i rykk og napp .Tydelig noen er mer følsom enn andre - eller menn har forskjell på " trykken "og kraften i spruten ...Og mengden som kommer .Opphissende - ja det er det .Deilig : ) Men av og til byr det meg imot . ( redsel for graviditet ufrivillig )

Nei - holder meg til kondomer nå ! Godt å være renere etterpå ....

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg lar ham altid komme inni meg, jeg går på p-piller og trodde det var greit.. det er vel veldig liten sjangs for å bli gravid da? eller?

Jeg også kjenner når han kommer inni meg, det blir liksom enda varmere og som gjestekvinnen her sa så godt sp kiler det på en måte :)

Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet

P-piller er jo 99,noe prosent sikkert, så da er det jo så sikkert at han kommer inni deg. jeg har alltid latt de komme inni meg når jeg har gått på ppiller.

Jeg synes ikke sexen er den samme hvis han ikke kommer inni meg. og jeg kjenner det kjempegodt. jeg kjenner "rykningene" i penisen hans når han kommer, og det er kjempedeilig og kan gjøre at jeg får orgasme!

Gjest strykebrett
Skrevet
Jeg synes ikke sexen er den samme hvis han ikke kommer inni meg. og jeg kjenner det kjempegodt. jeg kjenner "rykningene" i penisen hans når han kommer, og det er kjempedeilig og kan gjøre at jeg får orgasme!

Helt enig med deg! Blir liksom noe som mangler hvis ikke han kommer inni..

Skrevet

Neinei, jeg vet mange som kjenner det, men jeg personlig gjør ikke det :) Skulle kanskje skrevet det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...