ciba Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 hei nå har jeg vasket huse å det er godt, hvordan rutine har dere på å vaske hjeme? jeg begynner altid med å tørke støv, så vasker jeg dører, å kjøkken dørene, så vasker jeg bade, støvsuger så vasker jeg gulvet, mange sier at dem støvsuger først, men jeg lærte av min gammel mor at en tørker støv først hvordan rekke følge vasker dere der ute da?
Brunhilde Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 * Rister tepper * Tørker støv * Vasker skapdører/andre overflater * Vasker gulv Ingen vits i å støvsuge før støvtørk, helt enig med din gamle mor der.
ciba Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 bra du er enig har diskutert det med en jeg kjenner, å hun sier at en må støvsuge før en tørker støv, for når en støvsuger så kommer det så mye støv ut av støvsugeren
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Hvorfor er det ingen vits i å støvsuge før man tørker støv?
Brunhilde Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Hvorfor er det ingen vits i å støvsuge før man tørker støv? Fordi man virvler opp støv (som regel) når man tørker, og det legger seg jo et eller annet sted, ofte på gulvet. Greit å vite at man får med mest mulig når man først støvsuger, syns jeg.
ciba Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2009 for støve kommer ut av støvsugeren igjen, derfor, mener hun at det er best å støvsuge, før en tørker støv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå