Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Når jeg ser noen av trådene her virker det som om det er vanlig å måle penis, eller at det er partner som gjør det. Mange svarer med antall cm på partnerens penis og da har de vel enten målt selv eller fått svaret fra mannen selv. Jeg trodde det var noe som gutter i puberteten drev med men der tok jeg visst feil. Jeg er ikke opptatt av størrelse i seg selv, selv om størrelsen selvfølgelig har noe å si. Dvs jeg kjenner jo om den er liten, middels eller stor uten at jeg hittil har hatt noe behov for å vite hvor mange cm det er snakk om. Som en del av et lekent forspill f.eks. er det kanskje litt pirrende å måle penis? Av ren nysgjerrighet spør jeg hvor mange menn (over 20) her inne som måler lengde og omkrets, og hvor ofte dere gjør det. Og hvor mange kvinner har målt partneren sin?
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 tror mange klarer å bregne selv ca hvor lang den er. jeg ville hvertfall ikke målt penisen til kjæresten min, eller at han gjorde det selv så jeg tenker meg heller ca hvor lang den er, utifra hva jeg ser
grafenberg Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Nå er jeg 21 da og kan med hånden på hjertet si at jeg har målt den èn gang når jeg var 15 eller noe i den duren. Jeg kan godt finne på å spørre jenta jeg ligger med om hvor stor tissen min er. Kan jo være turn-on om hun tror den er større enn den faktisk er, men desto større skuffelse om hun tror den er mindre
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Er mann over 20. Har naturligvis målt meg selv noen ganger. Har også blitt målt av mange jenter, både kjærester og et par andre kvinner. Den ene gangen var på jobb etter et julebord, stod og pratet med et par kvinnelige kolleger av meg. Alle var nok litt fulle så og plutselig foreslo de at de skulle måle meg, var både litt pinlig, moro og tennende på en gang. Blir også målt av nåværende kjæreste titt og ofte både som pirrende element i forspillet som ts nevner men også fordi vi eksperimenterer litt med penispumpe og vil finne ut hva som gir best midlertidig økning i lengde og tykkelse.
Gjest javel Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Er 24 år, og har mål den en del ganger. Er selvfølgelig ikke noe man gjør regelmessig, i og med at endringene er heller små fra gang til gang Hvorfor jeg gjør det? Rett og slett fordi jeg er nysgjerrig på hvordan jeg ligger an i terrenget. Og når jeg ser her at mange nevner "øyemål", er vel det tidenes klareste bevis på hvorfor alle damer har kjærester med 25 centimeter lang penis.
tesla Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har ikke målt den i det siste, da lite har forandret seg siden sist, men hvis en jente spør så er jeg ikke redd for å finne frem målebåndet. Man er jo nysgjerrig, uavhengig av resultatet. Det har like lite å si som å måle høyden, men jeg gjør nå det også en gang i blant.
MRN Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Mange år siden at jeg har målt meg. Målte meg da jeg var kanskje, tja, så sent som da jeg var 24-25 år? En ting som man ikke gjør så veldig ofte, det endrer seg jo ikke så veldig mye akkurat. Fin måte å få bekrefta at man er liten, så behovet for å måle seg er kanskje mindre. (Eller som den ene jenta sa, "passelig".)
tesla Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Ord som passelig og koselig er gjerne ikke det man vil høre. Jenter: Vi lyger og sier at du ikke er feit, lyg gjerne tilbake og si at vi er store.
Gjest javel Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Haha, passelig kan jeg leve med uten å gråte meg i seng. Men koselig? Haha! Den dagen jeg får høre det stormer jeg ut. Min erfaring er at jenter er ganske så snille, og både titt og ofte drar av fraser ala "Oj, den var stor!". Og vips så strekker den seg enda en centimeter.
Gjest Gjest_Caron_* Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Når jeg ser noen av trådene her virker det som om det er vanlig å måle penis, eller at det er partner som gjør det. Mange svarer med antall cm på partnerens penis og da har de vel enten målt selv eller fått svaret fra mannen selv. Jeg trodde det var noe som gutter i puberteten drev med men der tok jeg visst feil. Jeg er ikke opptatt av størrelse i seg selv, selv om størrelsen selvfølgelig har noe å si. Dvs jeg kjenner jo om den er liten, middels eller stor uten at jeg hittil har hatt noe behov for å vite hvor mange cm det er snakk om. Som en del av et lekent forspill f.eks. er det kanskje litt pirrende å måle penis? Av ren nysgjerrighet spør jeg hvor mange menn (over 20) her inne som måler lengde og omkrets, og hvor ofte dere gjør det. Og hvor mange kvinner har målt partneren sin? Klart jeg måler, hver dag... Med fiskevekt! Må da være mye mer pondus i å kunne oppgi overfor damene hvor mange Hg man har enn antall cm?? Hehe, dette størrelsessyndromet... Blir visst aldri utdebattert virker det som
Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 5. mai 2009 #12 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er over 40 og måler omtrent ver måned. For en tid tilbake bynte jeg med såkalt stretcing, så jeg sjekker fremgangen. Men før det må jeg tilbake til gutte dagene for forrige gang jeg målte den!
Jinx82 Skrevet 5. mai 2009 #13 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har målt sambo og ex'n, bare for gøy, - selvfølgelig med tillatelse fra eierne! Den ble verken større eller mindre etter målingen, og jeg har vært like fornøyde med begge 2 uten å vite cm.. Ingen av dem hadde noe å "frykte" da de var litt over gjennomsnittet begge 2, det hadde kanskje vært verre om de hadde vært av den mindre sorten? Ikke så rart at mange kan bli usikre med alt fokuset som er på kropp generelt i dag.. Jeg ville nok ikke funnet på å spørre om måling om dette hadde vært et sårt tema for dem, eller om jeg hadde mistenkt et "dårlig" resultat. For å snu situasjonen til mange jenters såre punkt; ikke alle ville blitt like glade om typen spurte etter antall kg kroppsvekt, eller dro frem badevekta sånn uten videre..
Cuckold Skrevet 6. mai 2009 #15 Skrevet 6. mai 2009 De fleste voksne menn vil vel vite hvor lang den er på samme måte som de vet hvor høye de er. Mens vekten kan variere ganske kraftig over tid er høyden og lengden på penis ganske stabil, så det har lite for seg å trekke frem linjalen ukentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå