Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler alle har helt glatte armhuler - uten om meg..

Jeg barerer meg hver dag - opp og ned (vet det gir røde prikker, men ellers går ikke hårene vekk). De gjør for så vidt ikke det heller, når jeg ser på siden er de vekke, men i speilet er det mange små svarte prikker. :kjefte:

Noen som kan hjelpe, helst ikke voksing! For da må jeg spare hår.. ikke pent! :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg føler alle har helt glatte armhuler - uten om meg..

Jeg barerer meg hver dag - opp og ned (vet det gir røde prikker, men ellers går ikke hårene vekk). De gjør for så vidt ikke det heller, når jeg ser på siden er de vekke, men i speilet er det mange små svarte prikker. :kjefte:

Noen som kan hjelpe, helst ikke voksing! For da må jeg spare hår.. ikke pent! :gjeiper:

Napp de ut...

Skrevet
Napp de ut...

Auuuuu!! :sukk:

Eg sliter med det samme problemet, så vil følge med her. Det einaste eg har funne ut hjelper litt er å bruke peeling kvar dag og rfsu sin "after shaving". Den er egentlig til intimbarbering, men fungerer like godt under armene.

Skrevet

Hva med voks? Synes det funker bra og holder lenge.

(og ikke er det så vondt heller)

Skrevet

har samme problem, pluss at det klør !

Skrevet
har samme problem, pluss at det klør !

Kansje hvis dere har sensitiv hud og barberer hver dag, så blir området litt hovent slik at høvelen ikke kommer helt ned til ved roten av hårene... derfor det alltid blir litt igjen...

prøv å hopp over en dag...

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Prøv å bruke epilator?

Da trenger du ikke vente like lenge mellom hver gang som når du bruker voks, pluss at hårene som kommer ut gjerne ikke syns så godt heller :o)

Og det går like fort som barbering :o)

Skrevet
Kansje hvis dere har sensitiv hud og barberer hver dag, så blir området litt hovent slik at høvelen ikke kommer helt ned til ved roten av hårene... derfor det alltid blir litt igjen...

prøv å hopp over en dag...

Eg har prøvt det, men då viste det enno bedre. Men huden blir ikkje sår og irritert viss eg bruker skarpe høvler, peeling og "after shave". Trur problemet rett og slett bunner i inngrodde hår, men er kjedelig å vente på at dei skal veksa ut for å klare bruke voks, så kanskje epilator er svaret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...