Gjest Gjest_GJEST_* Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg får vondt i hjertet, eller deromkring, ribbebeina kanskje, når jeg puster dypt inn, nyser eller gjesper. Hva kan det være? Noe alvorlig?
GodsChild Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg hadde noen forferdelige smerter naar jeg pustet inn eller hostet for en stund siden. Varte i ca et doegn. Jeg dro paa legevakta og legene fant ingenting, de sa det muligens kunne vaere musklelsmerter. Er du frisk ellers? Endret 4. mai 2009 av GodsChild
Gjest Cipheria Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Har det holdt på lenge? Eg opplever vel dette nokre gongar i året, men då går det over etter ein 10- 15min eller noko i den dur. Er ikkje horribelt vondt heller. Veit ikkje kva det er, men antar det er noko ufarleg som skjer i kroppen i form av muskelsmerter som nemnt e.l.
Gjest TS Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Det er en kort og veldig skarp smerte som gjør at jeg umiddelbart slutter å puste og krøker meg litt sammen. Det varer bare i et par sekunder, så snart jeg ikke puster dypt inn forsvinner den.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Det er en kort og veldig skarp smerte som gjør at jeg umiddelbart slutter å puste og krøker meg litt sammen. Det varer bare i et par sekunder, så snart jeg ikke puster dypt inn forsvinner den. Kjenner igjen det. Vet ikke hvor/hvorfor det skjer, men det skjer visst oss alle noen få ganger i løpet av et år.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Tror det er muskelspenninger i kroppen. Jeg får det ofte om jeg stresser mye. Eller om jeg har stresset noe og ide jeg slapper av etterpå. Ekkelt men det går jo raskt over. Får det muligens oftere en andre siden jeg til tider har senebetennelse mellom ribbena på samme side. Har vært til legen et par ganger med det,,, men får bare beskjed om å vente til det gir seg.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 ville tro at dette kun var at man får nerver i klem, noe som kjennes ut som om det er hjertet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå