Gå til innhold

seksuell kjemi og potensielt forhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest kvinne
Skrevet

Hvis man møter noen og har fantastisk sex og det gjentar seg gang på gang, betyr ikke det ganske mye for hvordan man vurderer et potensielt forhold?

Har inntrykk av at gutter og jenter er forskjellige på det punkt? Ser av flere innleggene her at gutter stadig uttrykker at de kan ha sekuselle forbindelser uten snev av følelser for jenta. Jeg syntes det er så rart. Da kan jo ikke sexen har vært sååå bra eller?

Hva mener dere? Vil gjerne høre mer om hvordan gutter tenker!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er forskjell på potens og potensial.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

hehe, bra sagt.

Jeg personlig mener det er sjanseløst å innlede et forhold med mye "tilfeldig" sex. Jeg mener at ved å utelukke sex i den første tiden, så blir man kjent på en annen måte. Man har hele tiden "den seksuelle frustrasjonen" liggende i bunn som brenner og driver deg til å finne ut av den andre personen.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Joda, det skjønner jeg, men er det mulig å ha virkelig deilig sex med noen man ikke er spesielt tiltrukket av eller engang liker? At det kan skje en gang,greit, men flere ganger?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Joda, det skjønner jeg, men er det mulig å ha virkelig deilig sex med noen man ikke er spesielt tiltrukket av eller engang liker? At det kan skje en gang,greit, men flere ganger?

Det er vel flere nivåer for hvor mye man liker noen. Man kan jo like noen på en seksuell måte, men ikke som en potensiell partner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...