Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Brrr.. fryser så fært og er iskald i huden. Sitter med flisgenser og flis bukse med ullsokker på bena men får fremdeles ikke varmen i kroppen. Har ikke feber i det hele tatt, heller noe kald en varm. Er ikke vekslende kulde\ varme så jeg tror ikke det er feber på gang. Hva kan dette være ? Forrige uke målte jeg blod%, den var 97 (aldri hatt så mye, selv under graviditeten) Ellers kommer jeg ikke på noe.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Målte du blodtrykket? Tror man kan føle seg kald hvis det er lavt :klø: Det kan også være symptomer på angst (evt stress). Sikkert mange andre ting også.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Bloddrykket ble ikke målt på en stund. Har slitt litt med for lavt blodtrykk, men kan ikke si jeg har merket noe til det tidligere. Sist målt i fjord sommer, da var det vist normalt. Har sjekket stoffskifte for noen år siden. Vanlig blodprøve (1 stk) og en gang ba jeg om utvidet prøve. Da tok legen 2 rør med blod. Fikk ikke se hva de målte eller hva de viste, men det skulle vist være ok. Har veldig mye stoffskifte (både høyt og lavt ) i familien, derfor sjekket jeg det med noen års mellomrom. Men har hørt senere at de fleste i familien ligger like under minstemålet ? Like under grensa for om en trenger medisiner eller ikke så vidt jeg har skjønt. Men samtlige måtte bruke noe alikevel. Bør kanskje ta noen nye prøver... vet jeg har flere andre typiske tegn på stoffskifte. Hvilke prøver bør en i så fall ta ? (Virker ikke som alle anmenleger kjenner så godt til dette)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå