Gjest V3r0n1k@ Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hei. Er det flere som liker å bli slikket og fingret i rompa?
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Ja her er det slikking og fingre oppi ... og diverse! Begge to gir og mottar, selv om annen vel er den ivrigste
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Jepp. Gi og motta. Vel, du heter Rimmern så noe annet hadde overrasket meg
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Hadde elsket å bli slikket bak. Men kan ikke tenke meg å gjør det på han, derfor vil jeg ikke be han om de heller.
slapsen Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Hadde elsket å bli slikket bak. Men kan ikke tenke meg å gjør det på han, derfor vil jeg ikke be han om de heller. Herlig å slikke ei kvinne rompe, ekstra kikk når den er helt glatt av krem, da lett å komme innenfor ringen med tungen nam, nam
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Hadde elsket å bli slikket bak. Men kan ikke tenke meg å gjør det på han, derfor vil jeg ikke be han om de heller. Er jo sikkert bare å spørre, typen gjør det på meg uten at jeg gjør det på han. Det er faktisk veldig deilig, så du kan jo spørre om han har lyst.
kristian82 Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 Hadde elsket å bli slikket bak. Men kan ikke tenke meg å gjør det på han, derfor vil jeg ikke be han om de heller. Absolutt mulig at han kunne tenkt seg å gjort det på deg, men at han ikke har noe ønske om at du skal gjøre det på han.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Elsker det! Både å motta og gi... blir utrolig kåt av begge deler :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå