Gå til innhold

Bloggtips ønskes

Fremhevede innlegg

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg synes det er mye inspirasjon å finne i vanlige folks blogger, enten det gjelder hage eller hobby, og tildels også mote og interiør. Nå er jeg imidlertid kommet til et punkt der jeg er overmett av shabby chic'e interiørblogger laget av jenter som etablerte seg relativt unge med mann og barn i egen enebolig for ca 5 år siden.

(Jeg vet jeg generaliserer nå, men disse jentene er overrepresentert i det utvalget jeg har klart å finne av interiørblogger.)

Tips og lenker til andre gode interiørblogger mottas derfor med stor takk.

Jeg er glad i flere forskjellige stiler for eksempel 60- og 70-tallsretro, "klassisk skandinavisk design" og art deco. Det er først og fremst inspirasjon jeg vil hente, og gjerne tips til hvordan en kan kombinere ulike stilarter på en fin måte. Hjemme hos oss er det slik at noen ganger er denne stilmiksen utrolig vellykket, og andre ganger går det feil, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva som gikk galt.

Finnes det noen blogger for meg der ute?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Hei Antigartner.

Jeg anbefaler bloggen Moderne Retro.

Endret av Elastica
Gjest antigartner
Skrevet

Hei, Elastica, og takk for tipset/tipsene :)

Jeg har såvidt kikket på bloggen din, og også lest en del av det du har skrevet om interiør her på KG tidligere. Må gi honnør til din gode smak!

Bloggene du har lenket til i din egen blogg var også fine og gode utgangspunkt for videre interiørbloggsurfing. Nå har jeg endelig funnet en vei ut av "hvite-duker-blomstrete-vannmugger-og-Laura Ashley-tapeter-bloggene".

Jeg er fremdeles åpen for flere tips.

Gjest Elastica
Skrevet
Hei, Elastica, og takk for tipset/tipsene :)

Jeg har såvidt kikket på bloggen din, og også lest en del av det du har skrevet om interiør her på KG tidligere. Må gi honnør til din gode smak!

Bloggene du har lenket til i din egen blogg var også fine og gode utgangspunkt for videre interiørbloggsurfing. Nå har jeg endelig funnet en vei ut av "hvite-duker-blomstrete-vannmugger-og-Laura Ashley-tapeter-bloggene".

Jeg er fremdeles åpen for flere tips.

Takk for hyggelig kompliment. :)

Her er også to tråder fra kg med samme tips:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...70&hl=blogg

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...19&hl=blogg

Gjest antigartner
Skrevet

Se der, ja!

Jeg hadde visst ikke gjort hjemmeleksene mine godt nok og søkt her inne før jeg stilte spørsmålet mitt. Takk igjen. :hallo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...