Gå til innhold

biff på restaurant


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

når du er ute på restaurant og bestiller biff, forventer du da at biffen din er helt mør? absolutt ingen eller kanskje bare en liten bit med en seig sene som du ikke klarer å tygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forventer at biffen skal være mør og fin.Jeg forventer også at de spør hvordan jeg vil ha den stekt.Hater overstekte tørre skosåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at biffen skal være mør og fin.Jeg forventer også at de spør hvordan jeg vil ha den stekt.Hater overstekte tørre skosåler

Enig med deg! :P

Dina, som ikke har særlig trening på disse "klippe og lime greiene"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du deler biffen på midten, er det enklere å klage hvis den ikke er stekt som du vill, da slipper du å spise flere biter av den for å se hvor mye den egentelig er stekt.

Den er jo tykkest på midten, så da ser man med en gang om den er passe stekt. :P

Det er liksom litt flaut å klage på en biff du har tatt 10 biter av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer den mør, saftig og stekt slik jeg vil ha den.

Jess!

Går da ikke på restaurant for ingenting....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart den skal være mør, saftig og slik stekt som du vil ha den. Ikke noe sener og ekle ting i alle fall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina
Jeg forventer at den er mør, saftig og akkurat så stekt som jeg har sagt den skal være.

:Nikke:

Og ingen sener eller lignende ekle ting!

Går man ut for å spise vil man ha det slik man forventer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den gamle favorittrestauranten min, så delte kokken biffen i to (på midten) før den ble servert.

Du kunne se om biffen var slik du ønsket FØR tallerkenen ble satt ned på bordet.

Nå er ikke jeg spesielt glad i biff, men jeg liker faktisk best entrecote om jeg skal spise biff. Da vet jeg at det hører med noen sener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...