Gå til innhold

bekjennelse


Gjest meg....

Anbefalte innlegg

Gjest meg....

Jeg er en jente som akkurat har fylt 21 er ukysset og jomfru...

Får mye oppmerksomhet fra gutter, men siden jeg er så uerfaren trekker jeg meg alltid vekk....er så ensom...hvordan bryte den onde sirkelen?

noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente 23

Hopp i det :) tror ikke det er så mye mer å gjøre, og det kommer til å gå kjempefint skal du se! Dessuten digger mange gutter at de får være de første!

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristian82
Jeg er en jente som akkurat har fylt 21 er ukysset og jomfru...

Får mye oppmerksomhet fra gutter, men siden jeg er så uerfaren trekker jeg meg alltid vekk....er så ensom...hvordan bryte den onde sirkelen?

noen andre?

Finn en gutt du kan bli kjent med og trygg på først, sikkert lettere å "hoppe i det" da, enn på en onenights med en du ikke kjenner. At du er 21 og jomfru, syns nok svært få gutter er noe negativt, jeg kjenner i alle fall ikke en eneste gutt som ikke hadde digget å vært den første til en jente/ eller hatt en kjæreste som ikke har pult så mye rundt. Trist at du er ensom da :( men prøv å ikke tenk på det, ikke bare fokuser på at du er uerfaren å nå "må det skje noe" da tror jeg nok du bare blir mer nervøs og stressa, prøv heller å bli kjent med en gutt, få kjemi, trygghet etc. så kommer nok sexbiten av seg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg...

Det beroliger meg litt, men tiden går så fort og jeg har enda ikke funnet denne gutten.må nok begynne å lete litt mer aktivt.gjøre en innsats selv.!

ons er utelukket som første gang...

ellers er jeg ikke ensom som i uten venner. har mange:) men savner en å sove med om natten også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lili_*
ellers er jeg ikke ensom som i uten venner. har mange:) men savner en å sove med om natten også!

Det savner vi vel alle her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en jente som akkurat har fylt 21 er ukysset og jomfru...

Får mye oppmerksomhet fra gutter, men siden jeg er så uerfaren trekker jeg meg alltid vekk....er så ensom...hvordan bryte den onde sirkelen?

noen andre?

Slike som deg har jeg hatt stor glede av (og med) :-). Jeg har hatt flere kjærester som var som deg, for jeg har alltid følt meg vel med slike damer; tenksomme, innadvendte og forsiktige. Det er en utfordring for en mann å bli kjent med slike som deg, men dette er selve nøkkelen: begynn med et vennskap. Du må klare å åpne for vennskap med den riktige mannen.

Når du finner en mann du liker foreslår jeg at dere gradvis begynner å gjøre mer romantiske ting sammen. F.eks flere aktiviteter der bare dere to er med, middag sammen, kino, turer i skog og mark. Hvis du nå virkelig liker fyren, avslutt en bytur med å bli med ham hjem, eller han med deg hjem. Alkohol fungerer så meget bra for å roe nervene. Jeg vil rett og slett anbefale deg å drikke en del. Demp belysning, osv osv.

Gir du deg litt tid til disse tingene, kan det bli veldig fint.

Satyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ser ikke problemet. Det er nok mange gutter som er jomfru på din alder også, om det gjør noe forskjell for din tankegang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg er en jente som akkurat har fylt 21 er ukysset og jomfru...

Får mye oppmerksomhet fra gutter, men siden jeg er så uerfaren trekker jeg meg alltid vekk....er så ensom...hvordan bryte den onde sirkelen?

noen andre?

Finn en fyr du tenner på og som diu kan bli kompis med. Så får han få æren av å være den første uten at det legges så mye forpliktelser i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...