Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg tror jeg er kommet i en veldig tidlig overgangsalder. Hva skal jeg gjøre ? Snakke med fastlege eller finne en gynekolog selv? (og evt hvordan?)
Gjest Kavring Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Du kan ta kontakt med fastlegen din. Han kan ta prøver av deg for å sjekke om du faktisk har kommet i overgangsalderen, eller om "symptomene" kanskje skyldes noe annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå