Gå til innhold

Kan jeg gå på date med han?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Det er en gutt jeg er veldig interressert i som jeg venter på svar fra om han vil gå ut med meg. Lang historie og vil ikke ta den her, men det er min skyld jeg sa nei til han først...

Uansett, nå har en annen gutt spurt meg på date, han virker veldig bra, men jeg kjenner han jo ikke... Kan jeg treffe han når jeg venter på svar fra han andre?? Hadde fått dårlig samvittighet hvis han første vil treffe meg, men hvis han ikke vil er det jo dumt å ikke ha truffet han andre pga han første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Det er en gutt jeg er veldig interressert i som jeg venter på svar fra om han vil gå ut med meg. Lang historie og vil ikke ta den her, men det er min skyld jeg sa nei til han først...

Uansett, nå har en annen gutt spurt meg på date, han virker veldig bra, men jeg kjenner han jo ikke... Kan jeg treffe han når jeg venter på svar fra han andre?? Hadde fått dårlig samvittighet hvis han første vil treffe meg, men hvis han ikke vil er det jo dumt å ikke ha truffet han andre pga han første...

Selfølgelig kan du treffe begge. Når det blir mer seriøst med en av dem er det lurt å droppe den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*

hvis det var din feil forrige gang med han første, hadde jeg blitt skuffet hvis jeg hadde funnet ut at du datet i mellomtiden... hadde ikke tatt deg så seriøst.... men skjønner at det er kjipt "å gå glipp av" han andre hvis han første ikke vil treffe deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du kan jo gi den første litt tid på å svare. Så kan du si til han andre at du er opptatt de nærmeste dagene, men gjerne vil gå ut med han senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Poenget var at du ikke trenger å gå på date med den andre før du har fått svar fra den første. Hvor lang tid trenger han på å svare da? Høres merkelig ut hvis han ikke svarer på flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash
Kan jeg treffe han når jeg venter på svar fra han andre??

Du KAN gjøre akkurat hva du vil...

Tror ikke jeg vet av noen menn som ville tatt deg seriøst hvis du hadde gjort det dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestefisk

Tullball at det skal være useriøst å date flere på èn gang.

Det er jo nettopp snakk om DATE, og intet mer.

Hvor langt en går på første date er jo opp til den enkelte,

men det ligger litt i korta at de første dater er overflatiske

og uten fysisk kontakt, om en skal følge den amerikanske læreboka,

hvorfra datingkulturen jo kommer.

Det er vår, du er ung og fri, så ha noen glitrende dater, du ts.

Og blir du mer interessert i en spesiell, kutt de andre og gå for han.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...