Fantorangen Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Vi har tenkt til å blande sammen velkomstdrinken selv og lurer på om noen har noen gode tips til hva vi kan blande. Vet jo om flere typer som blir blandet med div. juice, men de er ofte røde i fargen. Noen som har tips/oppskrift på en god blank/lys en?
Gjest Miley Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 beklager, men jeg må bare spørre, hvorfor må den være lys?
Fantorangen Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 beklager, men jeg må bare spørre, hvorfor må den være lys? Bare har erfaring med at røde velkomstdrinker kan avsette farge om man søler litt. Mange mennesker kan føre til litt skvulping :gjeiper:
sunnmøring Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 På Apériitf sine sider, der har de mange gode forslag:-)
Sol79 Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Hvorfor ikke bare gå for musserende eller cava? Rene i fargen og smaker mye bedre enn hjemmelagde martinidrinker.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Hvorfor ikke bare gå for musserende eller cava? Rene i fargen og smaker mye bedre enn hjemmelagde martinidrinker. Enig:)
Fantorangen Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor ikke bare gå for musserende eller cava? Rene i fargen og smaker mye bedre enn hjemmelagde martinidrinker. Ja, ja... Men vi har mye Vodka som vi tenkte kunne brukes, og jeg har da fått gode "hjemmeblannede" drinker før...
Brunhilde Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Vodka og hyllebærsaft er godt - og lyst i fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå