Gå til innhold

Spiser jeg for mye?


Gjest Gjest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*

Hittil i dag har jeg spist:

frokost var en skål med litt havregryn, tørket frukt, hasselnøtter, 3 ss cottage cheese, 1 ts honning og en skvett skummet melk (kl 8)

Lunsj var to grove rugbrød (hjemmebakt) med epleskiver på den ene og litt sukkerfritt syltetøy og epleskiver på det andre (kl 12)

Spiste tre tygger pære (sønnen min spiste pære) før middag

Middag var en porsjon med kyllingsalat som inneholdt kylling, kinakål, brokkoli, ananas, fetaost, oiven, hvitløk, mais, tomat og fullkornpasta (før kl 15)

Spiste også en mindre porsjon kyllingsalat rundt kl 18.30

Nå tror jeg at jeg er sulten igjen!! Blir det for mye med enda et måltid? Hadde egentlig treningsfri i dag, har trent pitte litt styrke eneste! -lett og kort økt på armer og mage...

Hatt en ganske hard treningsuke med treningsfri i går og i dag. Gått tur og vært ute å lekt med sønnen min da, men ikke noe hard trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kveldmat er en del av ett normalt kosthold og er en sulten skal en spise det!

Du spiser helt normalt, fortsett slik! Om du trener hardt så ville jeg ihvertfall ikke kuttet ned på noe av dette du spiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten tilføye at dette ikke er mye;o I hvert fall ikke for meg. Og jeg trener ikke engang. Hadde ikke klart meg uten kveldsmat og spiser selv mitt siste måltid i 10-tiden (legger meg sent, da). No problemo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

synes dette var LITE jeg! Jeg spiser ca dobbelt så mye, trener kanskje to-tre ganger i uka og veier 58 kg og 165 høy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis du spiser når du er sulten så er det ikke for mye for kroppen din:)

Veeeeel, er ikke helt sikkert det da. Jeg er sulten hele tida jeg. Om jeg skulle spist hver gang jeg var sulten så kunne jeg bare glemt å komme meg inn døra her. Jeg er allerede veldig overvektig, og er konstant sulten. Metthetsfølelsen varer sjelden mer enn en halv time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

om du er sulten hele tiden, så drikk et stort glass vann, finn på noe gøy, om du fortsatt er sulten etter 5 min SPIS SUND MAT MED FIBER OG PROTEINER - og husk at metthetsfølelsen først kommer 20 minutter etter at magen er mett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg syns det hørtes lite ut det der. Ikke noe rart om du er sulten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det hørtes lite ut det der. Ikke noe rart om du er sulten igjen.

Prøvde hinte om det samme i mitt første innlegg, men forrige gang jeg mente noen spiste litt lite var responsen dårlig så er gdt å se at andre er våken og ærlige her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...