Gjest Wacmoc Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Har en oppgave på 10 sider og skrive. Har fått skrivd endel, men fant ut søndag forje uke at jeg har mistet lappen med oppgaver på, og kommer meg dermed ikke videre i oppgaven. Sa i fra til læreren på skolen mandag, og hun sa hun skulle sende meg det på Its-learning ( Skole-internett system hvor de legger ut oppgaver, fravær, annmerkninger og kan levere inn/sende "mail" til elever og lærere ). Hadde ikke fått noe tirsdag, og sendte mail til hu at jeg måtte ha den ettersom at den skulle leveres nå til tirsdag. Onsdag kveld fikk jeg feil oppgave, og kom ingen vei videre.. Torsdag var hun ikke på skolen, og fredag hadde vi jo fri.. Den skal leveres tirsdag.. og jeg aner ikke hvordan jeg skal få til dette om hun ikke er på skolen i morgen, eller svarer meg på mail. Har jeg noe "krav" på å få utsatt den litt, eller noen tips til hva jeg kan gjøre? Den ligger ikke ute på internett, og jeg har ikke kontakt med de som har samme oppgave som meg ( kunne velge mellom 3 oppgaver ).. Huff.. Kjenner jeg begynner å bli voldsomt stressa og pressa..
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hva slags type skole går du på? Hvor viktig er denne oppgaven? Er det en eksamensoppgave så kan du neppe få utsettelse. Er det en vanlig skoleoppgave så bør du få utsettelse. Riktignok er det du som har rotet bort arket, men du har gjort en iherdig innsats for å få tak i oppgaven på nytt. Det bør tas hensyn til. Om du har noen formell rett på utsettelse er vel tvilsomt. Men hadde jeg vært lærern din hadde du garantert fått det. Hilsen lærer
Gjest Wacmoc Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Hva slags type skole går du på? Hvor viktig er denne oppgaven? Er det en eksamensoppgave så kan du neppe få utsettelse. Er det en vanlig skoleoppgave så bør du få utsettelse. Riktignok er det du som har rotet bort arket, men du har gjort en iherdig innsats for å få tak i oppgaven på nytt. Det bør tas hensyn til. Om du har noen formell rett på utsettelse er vel tvilsomt. Men hadde jeg vært lærern din hadde du garantert fått det. Hilsen lærer Går på vidregående, 1. året, og oppgaven teller 50% av karakteren i faget. Andre 50% er innsats og fravær i utplassering vi har hatt dette halvåret.. Er veldig viktig for meg denne oppgaven. Er ikke eksamensoppgave, har hatt et par mnd på oppgaven..
Gjest SmallTalk Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Har du samme oppgaven som resten av klassen? I såfall så er det jo bare å fa tak i en av klassekameratene dine og få de til å scanne den inn og maile den til deg. Hvis du ikke har fått tak i oppgaven til i morgen og læreren ikke er på skolen så tar du kontakt med administrasjonen og forklarer problemet for dem, og får de til å få tak i læreren og oppgaven for deg.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Har du samme oppgaven som resten av klassen? I såfall så er det jo bare å fa tak i en av klassekameratene dine og få de til å scanne den inn og maile den til deg. TS skrev at det ikke var et alternativ. Hvis du ikke har fått tak i oppgaven til i morgen og læreren ikke er på skolen så tar du kontakt med administrasjonen og forklarer problemet for dem, og får de til å få tak i læreren og oppgaven for deg. Godt råd.
Gjest Wacmoc Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Takk for tips Får se hvordan det går idag da.. Huff.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 men hvorfor har du ikke kontakt med de som har samme oppgave som deg? det letteste i en sånn situasjon ville vel vært å ta en kopi av deres oppgaveark?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå