Gjest Wacmoc Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Har da en far som flyr rundt i huset her og hoster som bare fy. Våknet opp torsdag morgen og hadde utrolig vondt i halsen, og har nå begynt å hoste ganske hardt og vondt.. Burde ikke være syk nå da jeg har mye fravær fra skolen fra lungebetennelse for 1-2 mnd siden og det er mye styr med leveringer og eksamner på skolen.. Noen tips til å få forkjølelsen som er på vei til å "bli borte"?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Det er influensatider nå og mange blir forkjølet, får hoste, vondt i brystet og i halsen. La det komme det som kommer og la det ta sin tid.
Gjest Wacmoc Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Det er influensatider nå og mange blir forkjølet, får hoste, vondt i brystet og i halsen. La det komme det som kommer og la det ta sin tid. Var ikke helt det jeg spørte om kanskje?
angeleyes Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Jeg pleier å ta en overdose c-vitaminer når jeg kjenner at en forkjølelse er på vei. Du har kanskje allerede blitt nesten forkjølet så jeg vet ikke om det virker da, men det er kanskje verdt et forsøk.
Gjest Wacmoc Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Jeg pleier å ta en overdose c-vitaminer når jeg kjenner at en forkjølelse er på vei. Du har kanskje allerede blitt nesten forkjølet så jeg vet ikke om det virker da, men det er kanskje verdt et forsøk. Takk:) Får prøve det
vesla86 Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Og slappe av så godt det lar seg gjøre, man blir alltid syk når det passer dårligst og stress hjelper ikke akkurat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå