camilla* Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Gutten vår ble bitt av en kanin nå. Det er gått hull på huden og blør litt. (veldig lite) Hvordan er dette med stivkrampevaksine- skal han ha dette eller trengs det ikke? Når gir man det? Har hørt at det er ved bitt av dyr. Mannen mener at det ikke er såå farlig..
Gjest SmallTalk Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Har han tatt stivkrampevaksine før? Og hvor lenge er det eventuelt siden? Mener å huske at stivkrampevaksina er aktiv i ca 10 år etter siste påfylling. Du kan forresten lese mer her.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Hvis han har fulgt barnevaksinasjonsprogrammet er han dekket fremt il 20 år. Hvis ikke trenger han stivkrampevaksine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå