Gjest LanaLane Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Nå har jeg bare smakt vanilje og karamell(syntes jeg kunne høre englene synge mens jeg spiste), har noen andre smakt dem? Hva synes dere? Beste isen jeg noen gang har smakt tror jeg...
Glynis Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Uff, ja. Det er faktisk den verste kaffeisen jeg har smakt, og jeg elsker kaffeis. Den smakte rett og slett bare fløte. Nå har jeg kun smakt kaffeisen da, og grunnen til at jeg kjøpte den var at folk jeg kjenner har rost selve merket. Men når jeg kjøper kaffeis vil jeg ha kaffeis, ikke masse frossen fløte med en skvett trakterkaffe oppi!
Gjest LanaLane Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Hvor får man kjøpt Charlottes iskrem? Jeg kjøpte den iallefall på ICA ved Bislett. Meny skal vel også ha dem.
simba80 Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Den vil jeg også prøve! Er glad i Ben & Jerrys da men gøy å prøve noe nytt!
Gjest fisk Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har smakt mint og kirsebær.. ble veldig skuffet. Den ser så fin ut i de søte begerne, men det smaker jo nesten ingenting av selve isen!
summerrain Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Ja, på Ultra. Jeg kjøpte en istad, æsj. Ble utrolig skuffet. Smakte bare fløte jo.... Prøvde den med vaniljesmak. Til den prisen hadde jeg forventet mer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå