Gå til innhold

Øreplugger til joggeturen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hva slags øreplugger er best til joggeturen, som ikke faller av underveis?!

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_ida_*

sennheiser.

Sitter godt og faller aldri ut for meg under jogging iallefall. hatt dem i 3 aar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halja

Jeg hadde problemer med det selv i starten, da jeg har veldig trange ørekanaler, redningen min ble hodetelefoner med ørebøyle. Har et par fra Philips, hatt 3 stk av samme modell allerede (ikke fordi de er dårlige, men fordi jeg har klart å tråkke på de og henge de fast :P)

Elkjøp selger de for 99 kr, de er hvite, sitter som støpt og gir bra bass når tempoet settes opp på joggeturen:) anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg får gå for de som har hode"bøyle", for de "løse" faller jo ut.

Takk for tipsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde et par gode fra Sony med bøyle bak. Men lyden var ikke så fantastisk, og ofte ønsket jeg å høre mindre av lydene utenifra og mer bass inn i øret. Kjøpte et par Koss plugger. De kan jeg ikke løpe med. Egentlig veldig skuffa totalt sett.

Så fikk jeg en anbefaling om disse fra Scullcandy. De sitter faktisk fast i øret, lager et vakuum - god bass og stenger andre lyder ute. Dessuten koster de ikke akkurat allverden heller, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker også et par fra Koss, av samme typen som nevnt over. Siden skumgummien (eller hva man skal kalle det) tilpasser seg øregangen, sitter de godt fast når jeg "skrur" dem inn. Og lyden er knallbra! Jeg går aldri tilbake til de originale iPod-ørepluggene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også Koss. En liten ulempe er at resten av verden stenges helt ute, så må være litt på vakt for biler o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg bruker også Koss. En liten ulempe er at resten av verden stenges helt ute, så må være litt på vakt for biler o.l.

Det er sant, de stenger ute de fleste andre lyder. Alltid like morsomt om noen prøver å få kontakt med meg mens jeg har dem i ørene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Koss 'the plug' og Philips, men alle øreplugger ser ut til å dette ut eller løsne etter en stund for meg. Bruker dem bare under hjelmen nå.

Når jeg løper bruker jeg nå:

skullcandy_lowrider_headphones_reviews_219063_300.jpg

og alt er mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det svett og varmt, og litt mye stress med hele den på hodet mens du løper?

Jeg har også Koss Sparkplugs, og har aldri opplevd at de har falt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...