Gå til innhold

Vil man egentlig vite?


Draven

Anbefalte innlegg

I et forhold. Vil dere egentlig vite om hva partneren har bedrevet i singellivet? I noen tilfeller har jeg opplevd at tidligere ONS'er av henne jeg var sammen med kom bort for å markere seg, og da føler man jo på en måte hva som er skjedd, Men snakker man om slik? Hvor mye ønsker man å vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bastian

Jeg personlig har ingen problemer med å vite.

Hvis hun vil snakke om det, så snakker vi om det, vil hun holde det for seg selv så er det helt ok det også.

Å bli usikker eller sjalu for noe hun har gjort før hun traff meg, det gidder jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å vite, jeg setter pris på ærligheten. Det gjør faktisk ting litt lettere for meg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristian82
I et forhold. Vil dere egentlig vite om hva partneren har bedrevet i singellivet? I noen tilfeller har jeg opplevd at tidligere ONS'er av henne jeg var sammen med kom bort for å markere seg, og da føler man jo på en måte hva som er skjedd, Men snakker man om slik? Hvor mye ønsker man å vite?

Ikke interessert i noen utdyping av alt mulig, men antall tidligere sexpartnere og tidligere forhold er naturlig å vite spør du meg. Syns det blir veldig "barnslig" å ha et forhold hvor man skal holde alt mulig skjult fra hverandre, greit å være åpne om fortid, men fokusere på fremtid. Men lettere å bygge en bra fremtid om ikke alt mulig grums fra fortiden som man ikke viste om med jevne mellomrom dukker opp...Man bygger ikke hus på sandbunn eller hva det heter ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe behov for å vite. Det som har skjedd har skjedd. Alle har en fortid. Man trenger ikke dra den fram i nåtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detaljer om alt mulig trenger jeg ikke, føler ikke noe behov for å hverken blottlegge mitt eget eller høre alt om andres privatliv fra før min tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Etter hans ønske lagde vi tidlig en avtale om at vi ikke skulle røpe noe om tidligere forhold og erfaringer. I begynnelsen lurte jeg en del, men det ga seg. I dag, etter ti års forhold, er jeg glad for at vi ikke vet noe.

Trur det må være opp til hver enkelt forhold å avgjøre selv hva man føler er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...