Gå til innhold

Så tragisk


Gjest Gjest_Nynne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nynne_*

Hei!

Jeg ble kjent med en kar på nettet for et par uker siden. Dette var ment som rebound for min del. Vi skrev med hverandre litt og jeg likte ham og var så spent på å så ham. Vi møttes noen dager senere, det var i for seg hyggelig og vi pratet i mange timer, men det var ikke noe kjemi! Dessuten føltes det rart sien jeg ikke var klar for å gå videre, og tenkte på eks hele tiden. Jeg kunne ikke lyve for verken meg eller daten!

Jeg bestemte meg for å si til daten at det ikke er noe kjemi og at vi ikke kunne treffes lenger. Mens jeg tenkte på hvordan jeg si fra, gjorde jeg og kjæresten opp for hverandre. Dette skjedde i går kveld og i dag fikk jeg en sms fra daten, der stod følgende:

"Hei, xxx!

Jeg skriver for å fortelle deg at jeg desverre regner med at jeg ikke kan treffe deg på en god stundfremover. Min eks tok livet sitt natt til -jeg blir så skjelven og kvalm når jeg skriver dette. Blir nesten dårlig av å lese den sms'n- fredag og jeg skal kun fokusere på guttene mine i tida framover. Jeg likte å prate med deg og håper vi får sjansen til å prate mer senere. xxx"

Hva skal jeg svare på dette? Herregud!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Du kan jo ha kontakt med han på vennebasis da, hvis han vil. Kanskje kan det være greit i hans situasjon å ha en å "snakke med" som er litt utenforstående. Hvis du vil være en slik person for han da... Jeg tenkte siden du sier at du likte han og han var hyggelig selv om gnisten mellom dere manglet. I så fall ville jeg gitt han et slikt "tilbud" da, når han tar kontakt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nynne_*
Du kan jo ha kontakt med han på vennebasis da, hvis han vil. Kanskje kan det være greit i hans situasjon å ha en å "snakke med" som er litt utenforstående. Hvis du vil være en slik person for han da... Jeg tenkte siden du sier at du likte han og han var hyggelig selv om gnisten mellom dere manglet. I så fall ville jeg gitt han et slikt "tilbud" da, når han tar kontakt igjen.

Takk!

Ja, den er ikke verst. Problemet er for det første at jeg ikke vet hvordan kondulere ham eller hva jeg skal respondere med den meldingen! Og for det andre kan/vil jeg ikke ha en mannlig venn som kjæresten min ikke vet om og hvordan skal jeg fortelle om den mannen til kjæresten min?

Det som er enda verre er at jeg skal fortelle han at det ikke var gnist nå som han mistet moren til barna sine på en tragisk måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes det hørtes helt pussig ut, nesten som en dårlig unnskyldning for ikke møte deg mer.

Du kan vel gi en høflig respons, om at dette var trist osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nynne_*
Synes det hørtes helt pussig ut, nesten som en dårlig unnskyldning for ikke møte deg mer.

Du kan vel gi en høflig respons, om at dette var trist osv.

Tanken slo meg også, men hva med om det er sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nynne_*
Synes det hørtes helt pussig ut, nesten som en dårlig unnskyldning for ikke møte deg mer.

Du kan vel gi en høflig respons, om at dette var trist osv.

Da vi var på date, fikk han en melding. "det var en venninne, hun mistet moren i natt. Moren hadde snublet på trappa og lå på sykehuset i 4 dager før hun døde"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Du kan skrive at det var veldig trist å høre om eksen hans. Si at det var hyggelig å møte han. Du trenger vel ikke skrive noe mer enn det.

Du trenger ikke skrive noe om at du ikke vil møte han igjen nå. Det får du heller ta hvis han tar kontakt igjen. Han skjønner jo at du uansett ikke ville satt kjærlighetslivet ditt på vent for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så problemet er at han avviste deg først, selv om du var klar til å avvise ham. Dakar deg! Selvtilliten din fikk seg nok en knekk der. :roll:

Og med din nå så lave seltillit, prøver du å bøte på skaden ved å legge ut mailen hans til offentlig beskuelse på internett. :roll: :roll:

Joda, en virkelig fin pike du. :roll: :roll: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nynne_*
Så problemet er at han avviste deg først, selv om du var klar til å avvise ham. Dakar deg! Selvtilliten din fikk seg nok en knekk der. :roll:

Og med din nå så lave seltillit, prøver du å bøte på skaden ved å legge ut mailen hans til offentlig beskuelse på internett. :roll: :roll:

Joda, en virkelig fin pike du. :roll: :roll: :roll:

Jeg kan ikke se hvordan noe sånt kan skade selvtillten min. Jeg syns synd på ham og det han og barna hans går gjennom, hvis det han sa stemmer. Hvis det var bare for å "avvise" meg (ser forrestenten ikke det som avisning, siden jeg ikke ville ha noe mer med ham å gjøre) så er jeg egentlig glad, for da slipper jeg å avvise han. Men ingen skadet selvtillit nei.

Grunnen til at jeg skriver dette på KG er at jeg trenger tips på hvordan jeg skal svare på hans melding, ikke noe mer..

Så spar deg for slike komenterer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nynne_*
Du kan skrive at det var veldig trist å høre om eksen hans. Si at det var hyggelig å møte han. Du trenger vel ikke skrive noe mer enn det.

Du trenger ikke skrive noe om at du ikke vil møte han igjen nå. Det får du heller ta hvis han tar kontakt igjen. Han skjønner jo at du uansett ikke ville satt kjærlighetslivet ditt på vent for han.

Takk for den!

Det høres en grei måte å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vel ikke gjøre så mye annet enn å uttrykke din medfølelse.

Kontakten er jo stoppet for en stund, og dette er vel ikke tidspunktet for å legge ut om seg og sitt, så siden fokuset er andre steder så må du jo få holde på med ditt du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...