Gjest Sandbekken Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Ja, det var det frisøren, ordrett, sa jeg hadde! Jeg er lys, og har norsk familie.. Håret mitt er ganske grovt og er stritt øverst (har blitt kalt for hestehår fordi det er så stivt tristbla.gif ) Men det håret som vokser under, i nakken og sånn, kruser og krepper seg helt sykt! Det ser ut som om jeg har kreppet håret, eller at det er helt ødelagt!! Frisører spør meg altid om jeg har kreppet håret, om jeg tar kurer, om jeg stusser ofte.. Jeg svarer: Nei, ingen krepping, ja jeg kurer håret, jaaa jeg går til frisør.. Ingen frisører skjønner hva det er, og ingen har sett det før! Jeg har også vert uheldig et par ganger, da var det frisører som trodde håret var helt ødelagt og bare kjaffset av halve stasen! FIKK BESKJED OM AT HVIS DE SKULLE TA ALT SOM VAR SLITT MÅTTE DE BARBERE!! Selv tror jeg ikke at håret er skadet, i og med at jeg har hatt det siden jeg var barn.. Er det noen her som har erfaring med slikt hår? Hva kan jeg gjøre for at det skal bli mykere og tåle mer? Ps: Dette postet jeg også på velværeforumet, for jeg er usikker på om dette har med vitaminer o.l eller kostmetiske produkter..
Gjest Mea Culpa Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Du er vel bare foedt saann da? Klarer ikke helt aa se for meg hvordan haaret ditt er, men kanskje dette kan vaere til hjelp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå