Ms.Blaise Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Er i utgangspunktet ikke særlig flink til å pynte kaker siden jeg ikke er spesielt kreativ av meg. Men om 3mnd blir lillegutt 1 år, og da vil jeg bake ei superflott kake til ham. Kaka i seg selv er grei, sjokoladekake med sjokoladeglasur på (filadelphiaost, melis og kakaopulver). Men det blir litt brunt da, og jeg vil gjerne pynte med spiselige figurer i freshe farger. Selges slike noen plass, eller finnes de kun i mitt hode? P.s: Jeg vil ikke lage figurer selv, da resultatet nok blir ganske kjipt. Endret 2. mai 2009 av Ms.Blaise
angeleyes Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Pynt med seigmenn. Det er kjempegodt og ser fint ut.
Pinheiro Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Er i utgangspunktet ikke særlig flink til å pynte kaker siden jeg ikke er spesielt kreativ av meg. Men om 3mnd blir lillegutt 1 år, og da vil jeg bake ei superflott kake til ham. Kaka i seg selv er grei, sjokoladekake med sjokoladeglasur på (filadelphiaost, melis og kakaopulver). Men det blir litt brunt da, og jeg vil gjerne pynte med spiselige figurer i freshe farger. Selges slike noen plass, eller finnes de kun i mitt hode? P.s: Jeg vil ikke lage figurer selv, da resultatet nok blir ganske kjipt. Jeg har fått sikkelig sans for kaker og baking i det siste, og har endel bøker. Men som jeg kommer på i farta så kan du pynte med; - Seigmenn / seigdamer - Nonstop - Diverse pynt godis som du finner i bakehylla på butikken, funker alltids jeg vet åssen figurer du mener, men er ikke sikker på hvor de selger de. Du kan også ta en titt i godis hylla, og plukke ut diverse ting med farger, som går an å ha på kaka, eller i smågodt hyllene, så tror jeg du kan finne masse rart
Hexagon Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Det finnes uendelige muligheter innen kakepynting Anbefaler deg å sjekke festkaker, der finner du masse inspirasjon og tips.
Ms.Blaise Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2009 Det finnes uendelige muligheter innen kakepynting Anbefaler deg å sjekke festkaker, der finner du masse inspirasjon og tips. Den siden så bra ut. Skal sjekke nærmere=) Takk.
Idnar Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har sett sånne kakepynteting som deg ut som dyr i masse gøye farger på ica! Heter det ica supermarked eller noe? Også mener jeg å ha sett en del sånne ting på meny.
Ms.Blaise Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har sett sånne kakepynteting som deg ut som dyr i masse gøye farger på ica! Heter det ica supermarked eller noe? Også mener jeg å ha sett en del sånne ting på meny. Takk for tips! Skal sjekkes ut=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå