Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er i utgangspunktet ikke særlig flink til å pynte kaker siden jeg ikke er spesielt kreativ av meg. Men om 3mnd blir lillegutt 1 år, og da vil jeg bake ei superflott kake til ham.

Kaka i seg selv er grei, sjokoladekake med sjokoladeglasur på (filadelphiaost, melis og kakaopulver). Men det blir litt brunt da, og jeg vil gjerne pynte med spiselige figurer i freshe farger. Selges slike noen plass, eller finnes de kun i mitt hode? :fnise:

P.s: Jeg vil ikke lage figurer selv, da resultatet nok blir ganske kjipt.

Endret av Ms.Blaise
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pynt med seigmenn. Det er kjempegodt og ser fint ut.

Skrevet
Er i utgangspunktet ikke særlig flink til å pynte kaker siden jeg ikke er spesielt kreativ av meg. Men om 3mnd blir lillegutt 1 år, og da vil jeg bake ei superflott kake til ham.

Kaka i seg selv er grei, sjokoladekake med sjokoladeglasur på (filadelphiaost, melis og kakaopulver). Men det blir litt brunt da, og jeg vil gjerne pynte med spiselige figurer i freshe farger. Selges slike noen plass, eller finnes de kun i mitt hode? :fnise:

P.s: Jeg vil ikke lage figurer selv, da resultatet nok blir ganske kjipt.

Jeg har fått sikkelig sans for kaker og baking i det siste, og har endel bøker.

Men som jeg kommer på i farta så kan du pynte med;

- Seigmenn / seigdamer :P

- Nonstop

- Diverse pynt godis som du finner i bakehylla på butikken, funker alltids ;)

jeg vet åssen figurer du mener, men er ikke sikker på hvor de selger de. Du kan også ta en titt i godis hylla, og plukke ut diverse ting med farger, som går an å ha på kaka, eller i smågodt hyllene, så tror jeg du kan finne masse rart :)

Skrevet

Det finnes uendelige muligheter innen kakepynting :) Anbefaler deg å sjekke festkaker, der finner du masse inspirasjon og tips.

Skrevet
Det finnes uendelige muligheter innen kakepynting :) Anbefaler deg å sjekke festkaker, der finner du masse inspirasjon og tips.

Den siden så bra ut. Skal sjekke nærmere=) Takk.

Skrevet

Jeg har sett sånne kakepynteting som deg ut som dyr i masse gøye farger på ica! Heter det ica supermarked eller noe? Også mener jeg å ha sett en del sånne ting på meny.

Skrevet
Jeg har sett sånne kakepynteting som deg ut som dyr i masse gøye farger på ica! Heter det ica supermarked eller noe? Også mener jeg å ha sett en del sånne ting på meny.

Takk for tips! Skal sjekkes ut=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...