Gå til innhold

2 år siden lille Madeleine forsvant.


Gjest funni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest postsekk

Jeg håper virkelig ikke det, for hennes skyld.

Endret av postsekk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Methuselah

Jeg er dritt lei av helle denne saken. Bare tenk på alle barn som har forsvunnet siden som vi aldri hører om.

men for å svare tror jeg hun lever. Nei det tror jeg ikke

Endret av Methuselah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun lever, er hun antakelig solgt som sexslave, og da er vel døden et bedre alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kim_*

Tviler sterkt på at hun lever. Er vel ganske sansynelig at det var foreldrene som gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tror du hun fremdeles lever?

Er lei hele saken. Merkelige foreldre, de ble jo selv tiltalt, men tiltalen ble etter mye press droppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan hende hun er solgt som "barn" også..ikke nødvendigvis selxslave..Er jo lov å håpe..

Å si at man er dritt lei en slik sak, bare fordi det har skjedd andre- det synes jeg er hårreisende. Skam dere.. Si heller dere er dritt lei media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at hun lever. Er vel ganske sansynelig at det var foreldrene som gjorde det.

Jeg regner med at du ikke har barn selv? Og si at det mest sannsynelig er foreldrene som gjorde det, synes jeg er en forferdelig antagelse.

Jeg tror hun lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at man er dritt lei en slik sak, bare fordi det har skjedd andre- det synes jeg er hårreisende. Skam dere.. Si heller dere er dritt lei media.

Så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er helt ok å si at man er lei en sak. Det er nettopp hva det er: en sak.

Igjen: dere må skille mellom nære personer dere kjenner på privaten og medias fjerne distanserte personer verden over. Man må skape litt avstand til lille Achmed som dør av selvmordere og barn som blir kidnappet i tide og utide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeste Blondie65

Jeg lurer på hvorfor alle som antyder at det kan være foreldrene selv som sto bak må skamme seg?

Vi har nettopp saken med 8 år gamle Christoffer hvor stefaren er dømt for legemsbeskadeligelse med døden til følge. Moren "sov intetanende" gjennom hele minshandlingen hver natt.

Vi har saken i USA der en mor har drept datteren sin etter å ha laget et digert show der hun pekte i alle andre retninger enn seg selv.

Er det så sterkt forbundet med tabu at enkelte foreldre dessverre gjør slikt at vi straks må korse oss og si "det er feil, det er slemt å si sånt"? Hvordan hjelper det barn? Er dere klar over at i saken med Christoffer var det akkurat sånn alt fra helsepersonell, skole og samtlige rundt tenkte, inkludert politiet som ville henlegge saken 2 ganger helt til riksadvokaten måtte gripe inn og kreve en ordentlig etterforskning?

Ingen vet om foreldrene til Madeleine sto bak ugjerningen. Men det må være lov å tenke det uten å bli "fyet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg regner med at du ikke har barn selv? Og si at det mest sannsynelig er foreldrene som gjorde det, synes jeg er en forferdelig antagelse.

Jeg tror hun lever.

Er det ikke vanligere at foreldre dreper barn enn at fremmede dreper barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg regner med at du ikke har barn selv? Og si at det mest sannsynelig er foreldrene som gjorde det, synes jeg er en forferdelig antagelse.

Jeg tror hun lever.

tviler på at du ikke har hørt om Fritzl-saken. At foreldre er i stand til å drepe egne barn er hevet over enhver tvil. Det kan også hende de ikke gjorde det med vilje, og måtte dekke opp for deres handligner med løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke vanligere at foreldre dreper barn enn at fremmede dreper barn?

Er det det? Har du link?

tviler på at du ikke har hørt om Fritzl-saken. At foreldre er i stand til å drepe egne barn er hevet over enhver tvil. Det kan også hende de ikke gjorde det med vilje, og måtte dekke opp for deres handligner med løgner.

[/quote

Joda, det finnes tydeligvis foreldre som dreper/mishandler barna sine, men ikke flertallet. Derfor mener jeg at det ikke er MEST SANNSYNLIG foreldrene hennes som står bak ugjerningen. Det KAN være, men det kan også være at de er helt uskyldige. Og da blir det feil å peke de ut som gjerningsmennene fordi en ikke finner spor etter jenta. Tenk å være helt uskyldige i noe så grusomt, og så blir en på toppen av det hele anklaget for å ha drept sitt eget barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virker jo som "de perfekte foreldre" i media, men det kan være mye som skjuler seg bak den masken.

Jeg er enig i at man bør være forsiktig med å anklage noen for noe sånt uten gode bevis, og spesielt i media. Men om vi diskuterer her, om vi tror de har gjort det eller ikke, det spiller jo ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...