Gjest Gjest_Choco_* Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Jeg harv blitt forespeilet utvikling av lavt stoffskifte.Vet ikke hvor lang tid dette tar,men verdiene blir "dårligere" mellom hver måling. Hormonnivået av tsh og t4 er innenfor referanseområdet nå,det er bare det at jeg har symptomer som kan ha med lavt stoffskifte å gjøre.F.eks føler jeg meg ekstremt sliten hele tiden.null energi.lurer på om noen der ute har begynt behandling med lavaxin selv om verdiene har vært innenfor referanseområdet?
Gjest Gjest_lissi_* Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Jeg harv blitt forespeilet utvikling av lavt stoffskifte.Vet ikke hvor lang tid dette tar,men verdiene blir "dårligere" mellom hver måling. Hormonnivået av tsh og t4 er innenfor referanseområdet nå,det er bare det at jeg har symptomer som kan ha med lavt stoffskifte å gjøre.F.eks føler jeg meg ekstremt sliten hele tiden.null energi.lurer på om noen der ute har begynt behandling med lavaxin selv om verdiene har vært innenfor referanseområdet? Det ville jeg aldri gjort! Vent så lenge du bare kan! Spis jevnt og prøv å tren! Kvitt deg med alt som stresser deg så kanskje du blir frisk igjen! Jeg kan aldri slutte med medisin. Vent til du har fra 2-4 på tsh. Ligger den under så vent
Gjest TS Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 tsh ligger på 2,2 nå. har gått opp fra 1,6 til 2,2 på 10 måneder,så det er tydelig at funksjonen blir raskt dårligere.vil jo helst slippe medisiner.kjedelig å være avhengig av det resten av livet.begynner bare å bli så desperat etter å være mer aktiv og ta del i mer sosialt.nå orker jeg minimalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå