Devilheart Skrevet 3. november 2014 #1141 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Ikke du heller åpenbart, siden det er alt du fikk ut av innlegget mitt. Var ikke ment å være hårsår, bare påpekte at det ikke var relevant til saken. Endret 3. november 2014 av Devilheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 4. november 2014 #1142 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Du har visst ikke et godt liv, siden du ikke kan le eller i det minste smile av små situasjoner. Dessuten hadde jeg ikke svart om jeg visste at du var så hårsår.Det er en forskjell på å kunne le og ha et godt liv, og å sitte og høre på sitcom-latter etter hver eneste setning på TV. Brukes det for å få oss seere til å forstå at dette er gøy, nå skal vi le? Edit skrivefeil Endret 4. november 2014 av vestia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1143 Del Skrevet 4. november 2014 Du har visst ikke et godt liv, siden du ikke kan le eller i det minste smile av små situasjoner. Dessuten hadde jeg ikke svart om jeg visste at du var så hårsår. Hvorfor svarer du sånn? Det er jo du som er hårsårAnonymous poster hash: 3b193...c2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. november 2014 #1144 Del Skrevet 4. november 2014 Det er ikke det h*n sa, men måten h*n sa det på. Det blir som å si "Jeg hater at det regner ute i dag, skulle ønske det ikke regnet". Man kan "Ikke like" at det regner, "for akkurat nå skulle jeg ut og jobbe i hagen", men regn er en del av hverdagen akkurat som latter er en del av en KOMIserie. Komi er en forkortelse for komedie og der forventer man latter. I tv-studioer blir man hauset opp av en person på forhånd (det gjør man i nesten alle typer programmer med publikum forresten, har vært med på det) og da ler man helt naturlig på flere steder enn man gjør i sofaen. Det er alt jeg kommer til å si om denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 4. november 2014 #1145 Del Skrevet 4. november 2014 Forstår misforståelsen din, da det var slett ikke sånn jeg mente. Jeg snakket spesifikt om TBBT, særlig i nå siste episode da de hadde lagt laughtrack på hver enkelt setning som ble sagt mellom karakterene, var det jeg ville frem til i innlegget. Men ja, er ikke mer å si om denne saken. Eller jo en ting til: ikke alle sitcom-serier har laughtrack. Beste eksempel er Scrubs, en herlig serie som varte 8 sesonger (nei, 9. sesong "eksisterer ikke") og bevis at serier kan bli komiske uten ekstra latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1146 Del Skrevet 4. november 2014 Forstår misforståelsen din, da det var slett ikke sånn jeg mente. Jeg snakket spesifikt om TBBT, særlig i nå siste episode da de hadde lagt laughtrack på hver enkelt setning som ble sagt mellom karakterene, var det jeg ville frem til i innlegget. Men ja, er ikke mer å si om denne saken. Eller jo en ting til: ikke alle sitcom-serier har laughtrack. Beste eksempel er Scrubs, en herlig serie som varte 8 sesonger (nei, 9. sesong "eksisterer ikke") og bevis at serier kan bli komiske uten ekstra latter. De legger ikke på laughtrack, serien filmes med publikum i salen. Anonymous poster hash: c00f4...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KG79 Skrevet 4. november 2014 #1147 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) . Endret 4. november 2014 av KG79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. november 2014 #1148 Del Skrevet 8. november 2014 Hvis noen maler på noe, maler de om og om igjen på samme flekken. Sikkert av samme grunn som med mat og drikke, at det ikke skal være mye i ett opptak og lite i ett og så mye igjen, men likevel, det småirriterer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. november 2014 #1149 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) På Big Bang Theory og i Friends spiser de Irriterer meg at de i politiserier har et stort rom med mange pulter, en stor tavle med bilder og alle ledetrådene sine og at hvem som helst bare kan tusle inn der og se alt. Hva skjedde med taushetsplikt, holde kortene tett mot brystet osv…? Endret 8. november 2014 av Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 8. november 2014 #1150 Del Skrevet 8. november 2014 Spesielt i sitcoms: når noen kommer på besøk inn i leiligheten, går den besøkende ofte rett til kjøleskapet, tar ut en flaske vann, bruker lang tid på å åpne den, gestikulerer med armen som holder korken mens de prater. Tar kaaanskje en slurk av flasken. Spesielt i Seinfelt! Snapple? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 8. november 2014 #1151 Del Skrevet 8. november 2014 Spesielt i Seinfelt! Snapple? Snapple? No, too fruity! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1152 Del Skrevet 8. november 2014 Det faktum at det framstilles som at alle single mennesker er triste og ensome er ganske irriterende. Anonymous poster hash: 3e845...41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 8. november 2014 #1153 Del Skrevet 8. november 2014 Når den som kjører sitter å vrir på rattet hele tiden, som om de kjørte slalom... Ser så utrolig teit ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 8. november 2014 #1154 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Tenkte på dette da jeg så nyeste (fra usa) episode av Greys Anatomy...og det er hele den glorifiseringen av militæret og soldater. Hver gang det dukker opp noen som har vært soldat så er det ærefull musikk i bakgrunnen og alle faller på kne for dem omtrent og de er bare fantastiske mennesker som fortjener alt og god bless america og for our soldiers og support the troops og det ene med det andre. Er alltid en eller annen hovedperson som har vært i militæret før som er den som er mest opptatt av dette, feks Hunt i Grey's eller Booth i Bones. Veldig irriterende. Og veldig vanskelig å relatere til som ikke-amerikaner.. Endret 8. november 2014 av SoftKitty 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 8. november 2014 #1155 Del Skrevet 8. november 2014 Når den som kjører sitter å vrir på rattet hele tiden, som om de kjørte slalom... Ser så utrolig teit ut!! Og når de ser på sidemannen i en evighet istedenfor å følge med på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinneline Skrevet 8. november 2014 #1156 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Det faktumet at grupper (gjerne tenåringer), alltid splitter seg i grøsserfilmer! Tenker alltid at jeg ville ha overlevd alt i skrekkfilmer, rett og slett fordi jeg ikke er så dum Hvis du mistenker at en morder er inne på badet ditt, så løper du ut av huset. Du går ikke inn på badet! Men det hadde vell blitt en dårlig skrekkfilm om alle var smarte nok til å komme seg unna Irriterer meg også når folk svarer for raskt i telefonen. Den vi ser ringe til noen, får alltid svar sånn 0,2 sek etter at hun/han har ringt! Endret 8. november 2014 av Kvinneline 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1157 Del Skrevet 8. november 2014 Det er så irriterende når en person har noe viktig å si, så får de ikke sagt det! Enten at den andre personen avbryter hele tiden, eller at den andre personen må fortelle noe annet først, og så bare: hva var det du ville si meg? Og da vil ikke den første personen si det likevel BARE SI DET!! Anonymous poster hash: 521ad...63f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. november 2014 #1158 Del Skrevet 8. november 2014 Det er så irriterende når en person har noe viktig å si, så får de ikke sagt det! Enten at den andre personen avbryter hele tiden, eller at den andre personen må fortelle noe annet først, og så bare: hva var det du ville si meg? Og da vil ikke den første personen si det likevel BARE SI DET!! Anonymous poster hash: 521ad...63f Eller at de ikke kan si det over telefon. Også dør de eller noe før de får gitt opplysningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1159 Del Skrevet 8. november 2014 Når ei dame skal føde skjer det bare helt plutselig. Direkte på kjempeintense rier, og rett på sykehus.Anonymous poster hash: 6b65d...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 8. november 2014 #1160 Del Skrevet 8. november 2014 Om det er en Pandemi.. Også er det alltid 1 eller 2 sykepleiere som ikke bruker munnbind eller hansker når de pleier syke folk som nærmest blør ihjel og når filmen er over, er de enda i live... Mens andre fra CDC går rundt med heldekkende beskyttende drakt.. HVORFOR er det alltid 1-2 hovedpersoner som er stokk dumme og overlever sykdommen? >.> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå