Gjest BrienneOfTarth Skrevet 29. august 2014 #1061 Skrevet 29. august 2014 De som kjører bil på film ser gjerne vel og lenge på den som sitter i passasjersetet. Jeg tenker: "Følg med på veien!!" Og samme hvor rett en vei er, sitter de og svinger frem og tilbake med rattet.. Altså... Jeg begriper ikke at dette skjer selv i de proffest lagde filmer... Og så er det irriterende når noen tror de har drept the bad guy med å slå han i hodet eller skyte han... Og så begynner de gjerne å kline med den de liker... Og så blir en av dem drept av the bad guy, for han ble jo selvsagt ikke satt ut av spill så lett. Jeg tenker: "Hopp på han, bind han fast, skyt han et par ganger til!!"Anonymous poster hash: 33346...083 Ja, det der med at de svinger på rattet ser jo bare helt rart ut. Hadde man gjort det i virkeligheten så hadde jo bilen beveget seg frem og tilbake på veien 1
Store My Skrevet 29. august 2014 #1062 Skrevet 29. august 2014 Ja, det der med at de svinger på rattet ser jo bare helt rart ut. Hadde man gjort det i virkeligheten så hadde jo bilen beveget seg frem og tilbake på veien Ja, i virkeligheten gjør den det. Jeg har testa.
Gjest Funky Punk Skrevet 29. august 2014 #1063 Skrevet 29. august 2014 Kommer an på dødgangen på rattet det. Jeg kan svinge litt for mye mens bilen kjører rett frem (skal fikses snart) Hadde en annen bil hvor jeg måtte bruke rattet ganske mye for å holde bilen rett på veien også
Lutetium 71 Skrevet 30. august 2014 #1064 Skrevet 30. august 2014 Haha ja eller når de bare rister i personen og bare roper navnet til personen om igjen og om igjen helt hysterisk. For det hjelper jo...På film dør personen, om man ikke roper "stay with me". 3
Lutetium 71 Skrevet 30. august 2014 #1065 Skrevet 30. august 2014 De som kjører bil på film ser gjerne vel og lenge på den som sitter i passasjersetet. Jeg tenker: "Følg med på veien!!" Og samme hvor rett en vei er, sitter de og svinger frem og tilbake med rattet.. Altså... Jeg begriper ikke at dette skjer selv i de proffest lagde filmer...Anonymous poster hash: 33346...083 Ja, det der med at de svinger på rattet ser jo bare helt rart ut.Hadde man gjort det i virkeligheten så hadde jo bilen beveget seg frem og tilbake på veien Skjønner ikke hva dere snakker om... 3
sofie777 Skrevet 11. september 2014 #1067 Skrevet 11. september 2014 Nå for tiden har det blitt vanlig med nettbrett også i tv-serier. Da irriterer det enkelte ganger at de bare tar med seg nettbrettet som er på en avdeling som om ikke de trenger det for å jobbe videre. Andre ganger er det greit.
Mynona Skrevet 11. september 2014 #1068 Skrevet 11. september 2014 Mange som irriterer seg over at de ikke spiser på TV, men på friends spiser de. La merke det her om dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1069 Skrevet 11. september 2014 I sykehusserier: En person er fortvilet fordi hans far er alvorlig syk. På sykehuset sier en av legene til ham: "Din far trenger en svært vanskelig og krevende operasjon for å bli frisk. Det er kun tre kirurger i verden som kan utføre denne operasjonen. Heldigvis for din far jobber en av dem her". Kirurgen blir presentert. Hun ser ikke ut til å være en dag over 25... Jeg tror ikke man kan være "en av verdens absolutt ledende nevrokirurger" i 20-årene, altså. Anonymous poster hash: aba10...654 8
Navnemjau Skrevet 11. september 2014 #1070 Skrevet 11. september 2014 Pårørende er alltid hinsides kravstore til sykehuspersonale/politietterforskere og blir fly forbanna hvis de ikke klarer å helbrede folk eller løse saken på sekundet, uansett hvor innfløkt det er. Enda verre blir det hvis de først tok feil og så prøver noe nytt. Og de er alltid helt med på notene (skjønt, kritiske) når sykehusfolkene forklarer hva som feiler pasienten og hva de skal prøve å gjøre, i blant vet de til og med bedre enn legene... 1
masekopp Skrevet 11. september 2014 #1071 Skrevet 11. september 2014 Scriptfeil!!! Type: *Sier noe og holder noe i hånden* *fullfører setningen uten noe i hånden et mikrosekund senere*
masekopp Skrevet 11. september 2014 #1072 Skrevet 11. september 2014 Mange som irriterer seg over at de ikke spiser på TV, men på friends spiser de. La merke det her om dagen. Og de har masse scriptfeil. Og de sier sånn type "jeg har aldri kjørt bil". Neste sesong: "jeg elsker å kjøre bil"-ish greier hele tiden. -.-
Red-Ruby Skrevet 11. september 2014 #1073 Skrevet 11. september 2014 I sykehusserier: En person er fortvilet fordi hans far er alvorlig syk. På sykehuset sier en av legene til ham: "Din far trenger en svært vanskelig og krevende operasjon for å bli frisk. Det er kun tre kirurger i verden som kan utføre denne operasjonen. Heldigvis for din far jobber en av dem her". Kirurgen blir presentert. Hun ser ikke ut til å være en dag over 25... Jeg tror ikke man kan være "en av verdens absolutt ledende nevrokirurger" i 20-årene, altså. Anonymous poster hash: aba10...654 Alt over 30 er forbudt i tv verden. Når de skal bruke eldre folk i en scene så tar de bare barn og sminker dem, det funker på film! 1
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 11. september 2014 #1074 Skrevet 11. september 2014 Alt over 30 er forbudt i tv verden. Når de skal bruke eldre folk i en scene så tar de bare barn og sminker dem, det funker på film! Noen ganger gjør de omvendt, hiver en voksen skuespiller inn på high school. Det er ikke mye spinkle, kvisete 16åringer å se i amerikanske tenåringsfilmer, de er jo ofte godt over 20. Det jeg kanskje har reagert mest på i akkurat den sammenheng er Grey's Anatomy, hvor frøken Grey er en intern som jeg med tanke på utdanningsløp, personlighet og venner ville tenkt skal være sånn knapt 30, men dama ser jo ut som hun er over 40. 1
missLynch Skrevet 12. september 2014 #1075 Skrevet 12. september 2014 Mange som irriterer seg over at de ikke spiser på TV, men på friends spiser de. La merke det her om dagen. Aaaah, dette irriterer meg grenseløst i filmer/serier. De bare snakker, pirker i maten, tar gaffelen opp, stopper like før de får det opp til munnen- herregud da,kvinne/mann- SPIS!! Dette er spesielt latterlig i serier som påberoper seg å skulle være "ekte" (yea right..), som "The Hills". Der spiser de jammen meg aldri. De bare pirker. Og krangler. 1
Gjest Emera Skrevet 12. september 2014 #1076 Skrevet 12. september 2014 Når det lages middag er det alltid en tomatsaus. I gryta røres det med en treskje, som går fra munn til munn som smakeskje, før den går ned i gryta igjen.
sofie777 Skrevet 12. september 2014 #1077 Skrevet 12. september 2014 Når noen skal si noe viktig, blir lyden plutselig borte, selv om ingen er i nærheten av en lydknapp.
Frk. Lolly Skrevet 12. september 2014 #1078 Skrevet 12. september 2014 -Det tar aldri mer enn tre sekunder å få ro i en stor forsamling. -Det er ikke noe problem å drikke fire drinker/øl/glass med vin før man kjører. -Om du hører mystiske lyder fra kjelleren trenger du ikke å skru på lyset og "hallo" er en lur idé for å lure morderen frem. -Alle vennekretser består utelukkende av mennesker med samme utseende. Like interesser derimot er ikke så viktig.
Doge Skrevet 12. september 2014 #1079 Skrevet 12. september 2014 - At det alltid er en diabetiker med lavt blodsukker hver gang det er et bankran eller lignende. - At de aldri bruker astmaspray riktig. - At katter alltid mjauer helt feil i forhold til kroppsspråket. F.eks katten freser samtidig som den ser rolig og glad ut. - At alle kriminelle har enorm respekt for moren og søsteren sin 1
bruker_K Skrevet 12. september 2014 #1080 Skrevet 12. september 2014 -Det tar aldri mer enn tre sekunder å få ro i en stor forsamling. -Det er ikke noe problem å drikke fire drinker/øl/glass med vin før man kjører. -Om du hører mystiske lyder fra kjelleren trenger du ikke å skru på lyset og "hallo" er en lur idé for å lure morderen frem. -Alle vennekretser består utelukkende av mennesker med samme utseende. Like interesser derimot er ikke så viktig. DEN har irritert meg grensesløst i dag...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå