Papirfly Skrevet 9. august 2014 #1001 Del Skrevet 9. august 2014 Man kan ofte det i USA. Trenger ikke 3 mnd oppsigelsestid osv Noen steder er det slik, men ikke alle steder. Men man har vel ikke lov til å gi folk sparken på flekken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1002 Del Skrevet 9. august 2014 Men man har vel ikke lov til å gi folk sparken på flekken? Det har man i Norge. Avskjed heter det. Men det skal alvorlige og grove brudd på plikter eller annet som har innvirkning på arbeidssituajon. Tror i grunn ikke det er så veldig vanlig med avskjed i Norge. Anonymous poster hash: 6c369...2d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 9. august 2014 #1003 Del Skrevet 9. august 2014 Det har man i Norge. Avskjed heter det. Men det skal alvorlige og grove brudd på plikter eller annet som har innvirkning på arbeidssituajon. Tror i grunn ikke det er så veldig vanlig med avskjed i Norge. Anonymous poster hash: 6c369...2d3 Det visste jeg ikke. Lærte noe nytt i dag også. Men i TV-serier får man visst sparken får småting, eller hvis sjefen synes en er teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. august 2014 #1004 Del Skrevet 9. august 2014 De kjører ofte med bilrutene helt åpne, når det ikke er sånn at de skal rulle ned vinduet for å snakke med noen. Selv om det filmes inni bilen. Kom til å tenke på at bruk av bilbelte og blinklys heller ikke er så vanlig. Men det er ganske vanlig at man ruser bilen rett før man parkerer. Lukeparkering blir vanligvis ikke vist, om det ikke er snakk om en spektakulær lukeparkering der man høyhastighets-slenger inn bilen med millimeterklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 9. august 2014 #1005 Del Skrevet 9. august 2014 Kom til å tenke på at bruk av bilbelte og blinklys heller ikke er så vanlig. Men det er ganske vanlig at man ruser bilen rett før man parkerer. Lukeparkering blir vanligvis ikke vist, om det ikke er snakk om en spektakulær lukeparkering der man høyhastighets-slenger inn bilen med millimeterklaring. Ja sant alt du sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 9. august 2014 #1006 Del Skrevet 9. august 2014 Det visste jeg ikke. Lærte noe nytt i dag også. Men i TV-serier får man visst sparken får småting, eller hvis sjefen synes en er teit. Hvis du banker en kollega så vil jeg tru at sjefen neppe vil ha deg tilbake neste dag Så går an å sparke folk på dagen men det må være alvorlig. Ellers skal man gi minst tre skriftlige advarsler (eks om noen gjør ting feil med vilje) før man sparker noen. I USA (filmer altså) tømmer de skuffen i en pappeske og går på dagen uansett hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 9. august 2014 #1007 Del Skrevet 9. august 2014 I samtlige filmer/serier jeg har sett, starter alltid en fødsel med at vannet går - gjerne alt på en gang på et uheldig sted. I virkeligheten er det ganske få fødsler som starter med vannavgang uten å ha hatt noen rier på forhånd. Jeg trodde at det var slik på virkelig til ganske langt uti min første graviditet. Ble nesten litt skuffet over udramatisk det hele startet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 9. august 2014 #1008 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Når folk skal ha sex, så starter de med en gang de kommer inn døra og kler av hverandre mens de går inn mot soverommet. Også er de helt ville, tafser på hverandre og slafser hverandre skikkelig i trynet. Er det virkelig noen som gjør sånn i virkeligheten? haha At de har på seg skoa når de legger seg i sofaen. Og når de kjører bil, så kunne sjåføren ha fulgt bedre med på veien. Endret 9. august 2014 av Kjempeliten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 9. august 2014 #1009 Del Skrevet 9. august 2014 At mange ikke vasker seg på hendene etter at de har vært på doi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1010 Del Skrevet 9. august 2014 Når folk skal ha sex, så starter de med en gang de kommer inn døra og kler av hverandre mens de går inn mot soverommet. Også er de helt ville, tafser på hverandre og slafser hverandre skikkelig i trynet. Er det virkelig noen som gjør sånn i virkeligheten? haha At de har på seg skoa når de legger seg i sofaen. Og når de kjører bil, så kunne sjåføren ha fulgt bedre med på veien. Ja. Det er mange amerikanere som går inne med sko, så det er ikke SÅ rart om de fortsatt har de på når de legger seg i sofaen, selv om det er veldig udelikat. Anonymous poster hash: 474b6...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 9. august 2014 #1011 Del Skrevet 9. august 2014 Når folk skal ha sex, så starter de med en gang de kommer inn døra og kler av hverandre mens de går inn mot soverommet. Også er de helt ville, tafser på hverandre og slafser hverandre skikkelig i trynet. Er det virkelig noen som gjør sånn i virkeligheten? hahaEh, ja?Det er vel ikke så unormalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 9. august 2014 #1012 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) At dei bruker 1 time på å se på hverandre og kysse! Og at i Castle og mord og mysterier(f.eks) kan dei finne ut omtrent alt om ein person med bare å være på dataen. Endret 9. august 2014 av Belle âme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 9. august 2014 #1013 Del Skrevet 9. august 2014 Eh, ja? Det er vel ikke så unormalt? Jeg har aldri opplevd det med de jeg har hatt meg med hvertfall. Hadde syns det hadde vært litt rart om noen skulle begynt med det. Det ser så klønete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 9. august 2014 #1014 Del Skrevet 9. august 2014 Og at de alltid knuser ting når de skal ha sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. august 2014 #1015 Del Skrevet 9. august 2014 Folk må alltid leke med maten. Som for eksempel hive den på folk. For eksempel i en kinosal. Filmmennesker som spiller kinogjengere har generelt en dårlig kino-etikette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 9. august 2014 #1016 Del Skrevet 9. august 2014 I Pretty little liars for eksempel når de skal følge etter noen i bil eller til fots så går de eller kjører dritnært bilen/personen foran. Har på lyktene på bilen og parkerer rett ved siden av på en øde vei. Hvis de går så snur aldri personen foran seg. I virkeligheten ville de blitt oppdaget. Pretty Little Liars tar jo kaka når det kommer til irriterende ting. De har nesten alltid perfekt krøllet hår, nye fine klær og vesker og fri disposisjon av biler, nye "subplots" blir lagt til hele tiden uten å følges opp, og det meste av det som skjer er bare vanvittig usannsynlig eller dårlig forklart. Av og til skjønner jeg ikke hvorfor jeg fortsatt følger med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. august 2014 #1017 Del Skrevet 9. august 2014 Pretty Little Liars tar jo kaka når det kommer til irriterende ting. De har nesten alltid perfekt krøllet hår, nye fine klær og vesker og fri disposisjon av biler, nye "subplots" blir lagt til hele tiden uten å følges opp, og det meste av det som skjer er bare vanvittig usannsynlig eller dårlig forklart. Av og til skjønner jeg ikke hvorfor jeg fortsatt følger med... Aha, da blir jo tittelen veldig forståelig. (Ser ikke serien) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 9. august 2014 #1018 Del Skrevet 9. august 2014 Alle CSI-seriene irriterer meg, men spesielt CSI Miami. Når Horatio kommer til åstedet, kommer han alltid inn med solbrillene sine. Stiller seg over liket, blir oppdatert på saken av en av de andre hovedpersonene, tar på seg solbrillene igjen og kommer med en eller annen tåpelig kommentar også kommer introduksjonen.. Alle fullfører hverandres setninger, de kan gå inn i et rom og spotte et hårstrå som selvfølgelig er linket til en eller annen som hadde motiv til å drepe offeret, og de får dna resultater etter to timer. Dette gjelder samtlige CSI serier.... JEG DØØØØØØØØØØØØØØØØØØR av dette her!!! Det irriterer meg så uendelig mye at nå klarer jeg ikke å se på det lengre. Replikkene blir bare mer og mer corny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 9. august 2014 #1019 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) snip Endret 10. august 2014 av Apocalypse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 9. august 2014 #1020 Del Skrevet 9. august 2014 Kom på en ting til.. I skrekkfilmer, så er det jo gjerne sånn at det er en person som overlever etter å ha sett alle venna sine bli slakta. For det første; når politiet for vite om denne massemorderen, så sender de EN politifyr til åstedet. (Som også blir drept da.) Det er jo bare ekstremt usannsynlig. For det andre så blir sjeldent den overlevende tatt godt nok hånd om. Ingen kriseteam eller innleggelse på sykehus eller noe. Husker en film jeg så, husker ikke hva den het, men så ble hu jenta som overlede bare satt inn på ett kontor alene med et teppe med masse bevismateriale om saken på bordet foran seg. Wtf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå