Fame Skrevet 14. juli 2017 #2261 Del Skrevet 14. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er fordi på kanaler som FOX, CBS,NBC og ABC er det rett å slett ikke lov med nakenhet. På kanaler som HBO og Showtime er det nakenhet, Også er det ikke alle som ønsker å vise seg nakne. Ville du vist deg naken på film ? Anonymkode: 17bd7...8a2 Hvis jeg var profesjonell skuespiller, ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2262 Del Skrevet 14. juli 2017 16 minutter siden, Fame skrev: Hvis jeg var profesjonell skuespiller, ja. Vel nå er det ikke alle som vil vise seg nakne. Synes du man skal tvinge folk til å kle av seg mot sin vilje ? Som sagt så er det også slik at på de fleste kanaler i USA er det ikke lov med nakenhet. Anonymkode: 17bd7...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. juli 2017 #2263 Del Skrevet 14. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel nå er det ikke alle som vil vise seg nakne. Synes du man skal tvinge folk til å kle av seg mot sin vilje ? Som sagt så er det også slik at på de fleste kanaler i USA er det ikke lov med nakenhet. Anonymkode: 17bd7...8a2 Kan ikke jeg bare få lov til å si hva som irriterer meg siden det er det tråden handler om? Thanks 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2264 Del Skrevet 14. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel nå er det ikke alle som vil vise seg nakne. Synes du man skal tvinge folk til å kle av seg mot sin vilje ? Som sagt så er det også slik at på de fleste kanaler i USA er det ikke lov med nakenhet. Anonymkode: 17bd7...8a2 De færreste skuespillere skriver under kontrakt hvor de ikke skal være nakne. Har de ikke det så kan det faktisk kreves at de spiller en naken scene. I Sex og singelliv så var det kun Sarah Jessica Parker som fikk igjennom at hun ikke skulle spille inn naken scener, de andre hadde pent nødt til å gjøre det. Så jo, de kan tvinges. Men nå er ikke nakenscener nødvendigvis naken forfra da. Det kan være bryster eller rumpe. Anonymkode: 47e4e...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 14. juli 2017 #2265 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) Talkshow med manus. Synes det er å lure seerne. Endret 14. juli 2017 av AnonymSjiraff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 14. juli 2017 #2266 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) Når damer (menn også) ikke kan klare å bestemme seg for hvem de vil væŕ sammen med. Det er frem og tilbake hele tiden. Når hun endelig klarer å bestemme seg, så er hun med mann a en stund for å så ombestemme seg og vil heller være med mann b. Så blir hun usikker igjen. Åh, bestem deg! Hater sånn trekant drama Endret 14. juli 2017 av LeilaS 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #2267 Del Skrevet 14. juli 2017 Det at det med få unntak ikke er noen lykkelige par i tv serier. Anonymkode: 17bd7...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. juli 2017 #2268 Del Skrevet 14. juli 2017 21 minutter siden, LeilaS skrev: Når damer (menn også) ikke kan klare å bestemme seg for hvem de vil væŕ sammen med. Det er frem og tilbake hele tiden. Når hun endelig klarer å bestemme seg, så er hun med mann a en stund for å så ombestemme seg og vil heller være med mann b. Så blir hun usikker igjen. Åh, bestem deg! Hater sånn trekant drama Irriterere meg mer at disse to mennene gidder å vente på henne. Ingen blir irriterte eller sure for at hun sjonglerer mellom dem. Neeida. De elsker henne fortsatt begge to og begge fortsetter å kjempe for hennes gunst. Hallo. Hun er en bitch. Hun behandler dere dprlig. Dere fortjener bedre, tenker jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 14. juli 2017 #2269 Del Skrevet 14. juli 2017 8 minutter siden, Maleficenta skrev: Irriterere meg mer at disse to mennene gidder å vente på henne. Ingen blir irriterte eller sure for at hun sjonglerer mellom dem. Neeida. De elsker henne fortsatt begge to og begge fortsetter å kjempe for hennes gunst. Hallo. Hun er en bitch. Hun behandler dere dprlig. Dere fortjener bedre, tenker jeg da Jeg vet. At de gidder? Sitter bare å venter tålmodig på svaret 🙄 Hadde aldri giddet å konkurrert med en annen dame om en mann. "Du kan få han" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkannie Skrevet 15. juli 2017 #2270 Del Skrevet 15. juli 2017 På 7.6.2017 den 23.03, Maleficenta skrev: Åh kommer på en ting. Mulig det er blitt nevnt før, men når skuespilleren er synlig gravid men spiller ikke gravid i serien. Istedet gjør de et febrilsk forsøk på å skjule msgen, men man ser det jo. Dette har jeg sett i noen såpeserier. Jeg tenker da at. Hallo. Er det ikke bedre å skrive graviditeten inn i serien? Se pilot-episoden, den aller første episoden, til Modern Family. Der er Claire høygravid og fødeklar. Men ikke i serien. Der snakker man 30 minutter med febrilsk og innovative måter å skjule magen hennes på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2271 Del Skrevet 15. juli 2017 5 timer siden, Darkannie skrev: Se pilot-episoden, den aller første episoden, til Modern Family. Der er Claire høygravid og fødeklar. Men ikke i serien. Der snakker man 30 minutter med febrilsk og innovative måter å skjule magen hennes på! Nei Claire er ikke høygravid, Julie Bowen er høygravid. Lær deg forskjellen på skuespiller og karakter. Anonymkode: 17bd7...8a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2272 Del Skrevet 15. juli 2017 99% av alt folk irriterer seg over er bagateller. Anonymkode: 17bd7...8a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2273 Del Skrevet 15. juli 2017 De som hele tiden må pirke på andre i tråden. Seriøst, kan du virkelig ikke bare la folk irritere seg over hva de vil enn å hele tiden komme med pirkete kommentarer? Anonymkode: fae11...0d1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2274 Del Skrevet 15. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: De som hele tiden må pirke på andre i tråden. Seriøst, kan du virkelig ikke bare la folk irritere seg over hva de vil enn å hele tiden komme med pirkete kommentarer? Anonymkode: fae11...0d1 Hele poenget med Kvinneguiden-forumet er vel å pirke mest mulig på alle andre hele tiden? Anonymkode: 3b27c...704 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 15. juli 2017 #2275 Del Skrevet 15. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: 99% av alt folk irriterer seg over er bagateller. Anonymkode: 17bd7...8a2 Fortell hva du synes er irriterende i filmer og serier da? Som ikke er bagateller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2276 Del Skrevet 15. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De som hele tiden må pirke på andre i tråden. Seriøst, kan du virkelig ikke bare la folk irritere seg over hva de vil enn å hele tiden komme med pirkete kommentarer? Anonymkode: fae11...0d1 Ja, siden KG er en film eller serie. Anonymkode: dccfe...09a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2277 Del Skrevet 15. juli 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, siden KG er en film eller serie. Anonymkode: dccfe...09a Er KG en film eller serie? Hva mener du med det? Anonymkode: fae11...0d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2278 Del Skrevet 15. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er KG en film eller serie? Hva mener du med det? Anonymkode: fae11...0d1 "ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?" heter tråden. Anonymkode: dccfe...09a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 15. juli 2017 #2279 Del Skrevet 15. juli 2017 11 timer siden, Darkannie skrev: Se pilot-episoden, den aller første episoden, til Modern Family. Der er Claire høygravid og fødeklar. Men ikke i serien. Der snakker man 30 minutter med febrilsk og innovative måter å skjule magen hennes på! Jøss. Har jeg aldri lagt merke til før. Og jeg har sett Modern family flere ganger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #2280 Del Skrevet 15. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?" heter tråden. Anonymkode: dccfe...09a Ja, det er jeg fult klar over. Men jeg synes uansett det er irriterende når noen må kverulere og pirke på mye som blir sagt Anonymkode: fae11...0d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå