Gå til innhold

Ulik måte å vise interesse på


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Jeg kjenner en gutt; Han er av personlighet en ganske stille og hvaskalman si..litt anonym person - men samtidig har jeg ikke følelsen av at han er direkte sjenert.

Han gjør uansett ikke så veldig mye ut av seg og er en person som stort sett har kontroll og er ordentlig. Han er noen år over 20, noe jeg også er.

Møtte han for noen måneder siden og vi ble ikke kjent i fylla, men via skole. Ved et par anledninger etter litt alkohol ble vi sittende å chatte på nett i noen timer - etter hans initiativ, prata om alt og ingenting - type prate skit som var veldig koslig.

Jeg møtte han etterhvert på fest og han er typen som på fest tar seg noen øl og prater med folk - ikke noen party-hard-type til vanlig iallefall, men det endte opp med at han ble med meg hjem etter denne festen og vi hadde sex. Når vi kom i senga viste han seg fra en ganske ivrig side og tok styringa (kanskje ikk så rart siden jeg hr minimal erfaring og dermed blir tilbaketrukken), men uansett så var han fortsatt pån dagen etter og det var ikke noe pinlig eller noe.

Han tok ikke noe mer intititiv eller kontakt etter denne hendelsen - det gjorde ikke jeg heller, bortsett fra en fyllemelding som uttrykte at jeg var stressa, men at jeg likevel vil ha kontakt med han selv om d kanskje var "rart" mellom oss etter at det skjedde ting. På dette svarte han at han var helt avslappa og ville fortsette som før - hva nå det skal bety. er det bra eller dårlig at han har et avslappa forhold til at vi har hatt sex??

Vi møttes på skolen igjen etterhvert da, og her er han hyggelig som bare det når vi først møtes. Tar insj til å prate med meg (normalt hyggelig??) og viser ingen tegn til at han ikke vil prate med meg - pga eksempler som at han kommer og setter seg med meg på bussen osv - der han lett kunne satt seg et annet sted osv. Men samtidig føler jeg ikke at han flørter noe eller at det er noen gnist mellom oss..

Møtte han på byn igjen - denne gangen var han faktis veldigveldig full (ikke typisk han), men når han så meg så ville han bli med meg - og var veldig bestemt på at han ville til meg. Så vi hadde sex igjen da.

Han har aldri hatt kjæreste - det har ikke jeg heller. Og han er en person som man ikke tenker på som en player eller drittsekk på noensomhelst måte, så jeg blir litt forvirra. Kan gutter vise interesse på denne måten som beskrevet her, eller er det bare tilfeldig?

Jeg er ikke så interessert i han egentlig - jeg bare lurer på hva han driver med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gutt19

Han er jo interessert i deg, iallfall den seksuelle deg. Det har du jo fått 100% bekreftelse på.

Han ønsker også å snakke med deg, så da er han interessert i deg: Som i hvordan du oppfører deg, interesser osv.

Så ja, jeg er ganske sikker på at han er interessert i deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo interessert i deg, iallfall den seksuelle deg. Det har du jo fått 100% bekreftelse på.

Han ønsker også å snakke med deg, så da er han interessert i deg: Som i hvordan du oppfører deg, interesser osv.

Så ja, jeg er ganske sikker på at han er interessert i deg :)

Hehe, men han tar jo ikke kontakt og sånn og ikke spør han om vi skal finne på ting :P

Er ikke gutter sånn at de puler hva som helst når de fulle osv?

Men jo; jeg har likevel en slags følelse av at han er interessert, men samtidig ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt19

Jeg kan jo bare svare for meg selv, men jeg puler iallfall ikke hvem som helst i fylla. Fylla gjør det derimot lettere å uttrykke hvem man har lyst å pule :P

Kanskje du tar kontakt så ofte at han føler at han ikke trenger og ta kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

At han er interisert er det ingen tvil om =) men om det bare er sexuel eller følelses messig interisert han er, er vanskeligere å si. Siden han ikkje er en player som du sier heller litt i retning mot den første, men ingenting kan sies sikkert. Det at han ikkje flørter kan ha sammenheng med at han ikkje er flink til å flørte :P Siden han tar inisativ til å snakke via internett hinter vel også litt til d ;) er mye lettere å snakke der enn face to face... Men det at du ikkje tar inisativ til noe sier jo kanskje til han at du ikkje er interisert og at han derfor ikkje gjør noe mer ut av d ;) på samme måte som d sier deg at han kanskje ikkje er interisert. Hehe jeg tenker egentlig to ting når en jente ikkje sender melding og tar inisativ. Enten det brutale, hun ekke interisert. Ellers så blir man testet for å se om man er innpåsliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo bare svare for meg selv, men jeg puler iallfall ikke hvem som helst i fylla. Fylla gjør det derimot lettere å uttrykke hvem man har lyst å pule :P

Kanskje du tar kontakt så ofte at han føler at han ikke trenger og ta kontakt?

Nei greia er jo nettopp at jeg tar ikke kontakt jeg heller. Bortsett fra fyllemeldinga jeg nevnte.

Så hverken han eller jeg tar noe kontakt på tlf eller nett eller noe nå, men når vi møtes (enten på skolen eller ute) så unngår han meg på ingen måte - men som sagt kan han lett prate med meg og være veldig hyggelig osv. Men ikkeno særlig flørt sånn jeg opplever det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...