Gå til innhold

hvor lang bestillingstid på brudekjole?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bestilte brudekjolen min i oktober, og den har enda ikke kommet. Begynner å få litt panikk, det er 2 mnd til bryllupet. Har vært innom salongen flere ganger og etterlyst den, men får bare beskjed om å "ta det helt med ro". Er det vanlig at det tar så lang tid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå tilbake til butikken. Ikke godta noe "ta det helt med ro". Be om et konkret tidspunkt! Du kan ikke bare vente uten å vite når den kommer! Hvor lang tid det tar, avhenger vel av hvor/hvem den bestilles fra.

Skrevet

jeg har fått høre 4-6 mnd litt ut i fra hvor den kommer fra...så ca 1 mnd til tilpasning, så "worst case" burde du ha den ila mai, men absolutt enig med Jade, ikke godta noe "ta det med ro"! Spør om en eksakt dato, det har du rett på! Det ordner seg nok skal du se, men synes nå du har krav på å vite hvordan det går med kjolen din!

Gjest Mimani
Skrevet
jeg har fått høre 4-6 mnd litt ut i fra hvor den kommer fra...så ca 1 mnd til tilpasning, så "worst case" burde du ha den ila mai, men absolutt enig med Jade, ikke godta noe "ta det med ro"! Spør om en eksakt dato, det har du rett på! Det ordner seg nok skal du se, men synes nå du har krav på å vite hvordan det går med kjolen din!

Hei

Jeg ville også gått å krevd en eksakt dato!! Har ei venninne som som bestilte kjolen ca fire mnd før tiden og hun fikk beskjed om at den skulle komme inn i god tid, men det endt med at hun stod på brudesalongen og fikk den tilsydd dagen før bryllupet. Den ankom faktisk brudesalongen dagen før hun skulle gifte seg... Hun vare ganske så stresset. Så jeg vil anbefale deg på det sterkeset å ligge på hugget hele veien. Venninna mi sa til meg at hadde det ikkje vært for at hun hadde mast så på de hadde hun nok ikkje fått kjolen til bryllupet!!

Men gå å krev eg svar og vær på de hele tiden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...