Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Inspirert av den tilsvarende tråden for gutter spør jeg nå med motsatt fortegn. -Kunne dere jenter vært sammen med en gutt som ikke slikker? Er oralsex for dere et "krav"? -Tilleggsspørsmål, suger dere gutten selv?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Inspirert av den tilsvarende tråden for gutter spør jeg nå med motsatt fortegn. -Kunne dere jenter vært sammen med en gutt som ikke slikker? Ja, siden jeg ikke ønsker å få det selv. Kunne derimot ikke vært med en som maste og maste om å få lov og ikke tok nei for et svar. Men kunne godt gitt det til han. Hva betyr det forresten hvis en mann takker nei til å få det fordi han mener "slikt bør være gjensidig". Vil det si at han egentlig ikke vil ha?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Hva betyr det forresten hvis en mann takker nei til å få det fordi han mener "slikt bør være gjensidig". Vil det si at han egentlig ikke vil ha? Høres merkelig ut at han ikke vil bli sugd fordi han ikke får slikke deg? Da ville jeg regnet med at han ikke likte det så godt ja. Til spørsmålet: syns det ville vært trist hvis det var utenkelig for han å gjøre det. Ville følt at han hadde hemninger og ville kanskje blitt usikker på min egen kropp og underliv og følt at det var noe med meg. At en mann liker å gjøre det på meg er en veldig annerkjennelse og aksept syns jeg.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Jeg ville ikke hatt noe problem med å være sammen med en mann bare fordi han ikke slikket. Nå er min samboer veldig flink på det området, men om han ikke ville mer så hadde det vært ok. Et savn ja, men ikke avgjørende for forholdet vårt! Selv er jeg ikke så veldig glad i å suge. Jeg gjør det, men sliter med at jeg har lett for å brekke meg mens jeg holder på, så jeg har liten utholdenhet. Dessverre. For jeg skulle så gjerne gjengjeldt min kjæres deilige behandling.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Jeg vil være i et forhold der man har et avslappet og lidenskapelig og fritt forhold til sex. Jeg vil ha en mann som elsker kvinnekroppen og som er ivrig etter å utforske hele meg og som synes det er deilig - og ikke æsj - og slikke og kysse både her og der. Selv elsker jeg å suge han og synes oralsex er utrolig deilig. Jeg ville synes han var litt mindre mann om han ikke hadde villet slikke meg. Hva er det for noe, liksom?
Caramela Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Inspirert av den tilsvarende tråden for gutter spør jeg nå med motsatt fortegn. -Kunne dere jenter vært sammen med en gutt som ikke slikker? Er oralsex for dere et "krav"? -Tilleggsspørsmål, suger dere gutten selv? Jeg kunne helt klart vært sammen med en som ikke slikker. Det er ikke det jeg foretrekker under sex uansett. Såklart jeg suger, elsker å suge pikk :D
Gjest Naria Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Et forhold uten gjensidig oralsex er utenkelig for meg.
Gjest Jennifer, 30's Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Inspirert av den tilsvarende tråden for gutter spør jeg nå med motsatt fortegn. -Kunne dere jenter vært sammen med en gutt som ikke slikker? Er oralsex for dere et "krav"? -Tilleggsspørsmål, suger dere gutten selv? Hei, Ja, jeg foretrekker at mannen ikke slikker på meg der nede... Det er så utrolig få som gjør det spennende..de fleste er bare lett innom liksom. Har kun møtt en som gjorde det riktig og hard nok, men han var en ONS. Som oftest blir det bare intetsigende og kjedelig. Om han viser at han vil bli sugd kan jeg gjøre det. Men om han ikke gir noen tegn, gjør jeg ikke det.
Ethereal Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Ikke med mindre jeg følte at han var mannen med stor M.
lovenemo Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Inspirert av den tilsvarende tråden for gutter spør jeg nå med motsatt fortegn. -Kunne dere jenter vært sammen med en gutt som ikke slikker? Er oralsex for dere et "krav"? Kunne aldri vært sammen med en som ikke slikker, det er noe av det beste jeg vet, haha Det er et absolutt must i sexlivet. -Tilleggsspørsmål, suger dere gutten selv? Selvfølgelig :D Loving it Endret 2. mai 2009 av Aryia
kisskissbangbang Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 Inspirert av den tilsvarende tråden for gutter spør jeg nå med motsatt fortegn. -Kunne dere jenter vært sammen med en gutt som ikke slikker? Er oralsex for dere et "krav"? -Tilleggsspørsmål, suger dere gutten selv? Verken min eks eller min nåværende har utført oralsex på meg særlig ofte. Min eks ville aldri, og av den grunn ble det vel et visst savn. Litt sånn "man vil ha det man ikke kan få"- type ting. Min nåværende kan gjerne gjøre det, men jeg synes ofte det er uhorvelig kjedelig. Jeg må ha litt "hard" behandling der nede, så en myk tunge er kos i noen minutter, før det bare blir frustrerende. Så svaret for min del er ja, selv om jeg synes det er greit å ha muligheten til å motta det om jeg ønsker det. Og ja, jeg suger gledelig ham. Og vi begge elsker det. Det gir meg mye mer enn andre veien.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #12 Skrevet 2. mai 2009 Er fornøyd med endelig å ha møtt en mann som ikke vil ha eller gir oralsex. Liker det ikke!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #13 Skrevet 3. mai 2009 Min mann har helt sluttet å slikke meg, så ja,jeg kunne levd resten av livet uten oralsex. Han klarer ikke å slikke meg til orgasme så derfor mener han det er unødvendig å fortsette å prøve, går visst ut over selvtilliten hans.... ja,ja. Selv elsker jeg å suge, men har mistet helt inspirasjonen i det siste. Ingen kyssing, ingen slikking, ingen suging. Spennende sex, gitt...
Rimmern Skrevet 3. mai 2009 #14 Skrevet 3. mai 2009 Han klarer ikke å slikke meg til orgasme så derfor mener han det er unødvendig å fortsette å prøve, går visst ut over selvtilliten hans.... ja,ja. Sorry, men herregud for en lite voksen mann.
Picatchu Skrevet 3. mai 2009 #15 Skrevet 3. mai 2009 -Kunne dere jenter vært sammen med en gutt som ikke slikker? Er oralsex for dere et "krav"? Alle jeg har vært sammen med har slikket, inkl. nåværende sambo. Elsker det, og kunne nok ikke vært foruten -Tilleggsspørsmål, suger dere gutten selv? Så klart
Erle84 Skrevet 3. mai 2009 #16 Skrevet 3. mai 2009 Jeg kunne ikke vært sammen med en som ikke slikket fordi han syntes det var ekkelt. Slike hemninger vil jeg ikke ha med meg i senga! Men i og med at jeg ikke er så opptatt av å bli slikket, så er det sjelden jeg har lyst til det. Hadde vært kjipt med en som maste om det hele tiden Men jeg kunne IKKE vært sammen med en som ikke ville bli sugd! For DET digger jeg :D
Gjest gjeser-L Skrevet 3. mai 2009 #17 Skrevet 3. mai 2009 Nei, jeg kunne ikke vært sammen med en som ikke slikket.. Jeg elsker det ! Og jeg gir selfølgelig tilbake Skjønner ikke dere som sier at dere ikke liker å bli slikket ;føler da at mannen ikke kan ha gjort det riktig :klø: Men vi er jo alle forskjellige ..
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #18 Skrevet 3. mai 2009 Nope, ville aldri vært sammen med en mann som ikke slikket, med mindre. Nei. Ikke noe med mindre, jeg hadde tatt det opp med ham når jeg oppdaget at han ikke gjorde det og hvis han begynte å sutre over at han ikke ville så hadde jeg mistet all respekt for ham og synes det hadde vært totalt uattraktivt. Selvfølgelig suger jeg. Det er godt!
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #19 Skrevet 4. mai 2009 Mannen min slikker ikke, fordi han liker det ikke. Jeg synes det er trist, men har blitt vant til det nå. Ja jeg suger han, jeg liker å suge og han elsker å bli sugd.
Gjest Gjest_emma_* Skrevet 4. mai 2009 #20 Skrevet 4. mai 2009 Jeg vil være i et forhold der man har et avslappet og lidenskapelig og fritt forhold til sex. Jeg vil ha en mann som elsker kvinnekroppen og som er ivrig etter å utforske hele meg og som synes det er deilig - og ikke æsj - og slikke og kysse både her og der. Selv elsker jeg å suge han og synes oralsex er utrolig deilig. Jeg ville synes han var litt mindre mann om han ikke hadde villet slikke meg. Hva er det for noe, liksom? Signerer denne! Hvis sambo hadde nektet å gå ned på meg så hadde vi ikke vært sammen i dag. Da hadde jeg følt at han syntes underlivet mitt var stygt eller rart. Jeg synes rett og slett at det må være noe galt med en mann som ikke vil ned dit. Alle jeg har vært borti elsker det, like mye som å bli sugd selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå