Lumsk Skrevet 1. mai 2009 #1 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg står for tiden på terskelen til store endringer i mitt liv, og føler et sterkt ønske om å skrive ned litt av det som foregår både i livet mitt og i hodet mitt! Jeg har tidligere skrevet innlegg her som gjest, og er en ivrig leser av forumet. Har etterhvert oppdaget at det går ann å finne svar på ganske mye her inne I løpet av sommeren skal jeg slutte i min jobb for å begynne å studere igjen. Det innebærer også at jeg og min samboer skal flytte fra vestlandet tilbake til vårt hjemsted i midt-Norge! Det er naturligvis masse som må gjøres før det, boligsalg, finne leilighet for leie og flytting... Gleder meg til å bli bedre kjent med KG som registrert bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumsk Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 2. mai 2009 Liten oppsummering av dagen i dag: Den ble veldig kort pga. at jeg må prøve å snu døgnrytmen etter skiftgang, men var en koselig dag da Bakte boller og så Nytt på nytt og Senkveld. Fått ryddet litt og vasket litt klær. Vi hadde glemt at det var helligdag, så vi hadde ikke handlet noe mat, men vi fant litt av hvert i skapene. Prøver å bli litt mer økonomisk som en forberedelse til mitt nye liv som student, så jeg er fornøyd med å ikke ha brukt en krone i dag. Husket nå at jeg har glemt en bursdag, men får ta en telefon i morgen... Var ikke en rund dag iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumsk Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mai 2009 Etter å ha vært ute i finværet og spist is i bunaden har jeg brukt den rolige fridagen til å tenke litt. Jeg har i det siste syntes at jeg har vært litt for bedagelig, nå ønsker jeg å bli mer målrettet... Mine mål er: 1. Å ha et fortsatt godt forhold til min samboer. 2. Nært forhold til min familie. 3. Ta vare på vennene mine, og få flere. 4. Flytte hjem 5. Leve økonomisk. 6. Være sunn og frisk. 7. Trene jevnlig 8. Være velkledd og se bra ut. 9. Ha et pent, rent og ryddig hjem. 10. Reise. 11. Bli bedre til å lage mat. 12. Skrive kreative ting. 13. Lese mye og bli mer kunnskapsrik. 14. God jobb. 15. Alltid lære nye ting og ha hobbier. 16. Ha katt I dag har jeg møtt familie og venner, og lest litt. Nå skal jeg gå en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumsk Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 18. mai 2009 I dag fikk jeg vært hos frisøren, truffet et par venninner og deltatt i familieselskap:) var opp litt tidlig så jeg er allerede skikkelig trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumsk Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Fikk ikke utrettet så mye i går, men var faktisk å så på en leilighet som ligger ute i området der vi vil leie. Ikke aktuell for å si det sånn... Etterpå dro jeg på shopping sammen med en venninne, hadde en koselig tur Kjøpte et par cardigans, 3 topper (2 kjedelige til å bruke innerst, en veldig kul) og en shorts som var i et skikkelig herlig, mykt stoff. Jeg er kjempefornøyd med den nye frisyren min, så jeg kjøpte en hårbøyle og noen spenner i tillegg. Og et laaangt stilig smykke. Endret 28. mai 2009 av Lumsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumsk Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 28. mai 2009 Tannlegetime i dag, kan nå se fram til å trekke visdomstenner til sommeren... Jobbet overtid både tirsdag og onsdag, blir gode penger å ha når jeg skal begynne å studere Er fornøyd med uka så langt, har fått ordnet en del ifm flyttinga. Satser på litt husarbeid, baseball på TV og vafler før leggetid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå