Gå til innhold

~ Tånegler, ugh ~

Fremhevede innlegg

Skrevet

:erter: Om sommeren er det tær og tånegler overalt!!! Noen tånegler er SÅ ekle og stygge at jeg må bytte bord ved en uterestaurant for ikke å miste matlysten! Er det så vanskelig å vedlikeholde føtter og tånegler? Vaske seg mellom tærne og klippe neglene før de bøyer seg nedover?

Og PS: Det er lov å bruke fil på den harde huden under helene, grøss....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og PS: Det er lov å bruke fil på den harde huden under helene, grøss...

Skal du trekke Helene inn i dette?

Skrevet

:hoho::hoho:

Jammen legger folk merke til mye rart! :hoho:

*forter meg å stelle neglene mine*

Skrevet

Skal du trekke Helene inn i dette?

:hoho: Hælene, kanskje?

Skrevet

Har lite å gjøre i dag... :sjarmor:

Skrevet

så enig, så enig, LD.

Hvis en ikke gidder å klippe tånegler og fjerne hard hud, bør en heller ikke gå med åpne sko!

Fotpleie er raskt og rimelig, gir velstelte føtter, og en følelse av luksus! Dyrt er det heller ikke, og folk rundt en får med ett litt bedre appetitt... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hvis man ikke orker å holde seg velltrimmet og fast i fisken kan men holde seg hjemme i stedet for å påtvinge andre synet av struttende valker.

Gjest Virvel
Skrevet

Det er litt forskjell på valker og tær, da. :wink: Tånegler er fort gjort å gjøre noe med!

Skrevet

Helene er også fort gjort å gjøre noe med. Kjempefort!

*fniseutengrunn*

Ekle tånegler er ikke pent, nei. Men det er jo bare å pleie litt da. Fotbad, peeling og en pedikyr kan man jo ta selv, på null komma niks. Gratis, omtrent. Buffer, fil, en god krem, lakk, Helene files glatt (e), smøres inn, no big deal. 20-30 min, og vips. Helene blir pen(e), og tåneglene ser lekre ut.

Skrevet
Og hvis man ikke orker å holde seg velltrimmet og fast i fisken kan men holde seg hjemme i stedet for å påtvinge andre synet av struttende valker.

Tar ikke mange minuttene å klippe forvokste tånegler og file litt her og der. Det handler om å gjøre det beste ut av det man har. Har da ingenting med tykk/fet å gjøre!!!

Skrevet

Ugh - tånegler ja. De er ekle uansett. Men selvsagt bedre velstelte enn ustelte. Har gått til det skritt å kjøre fransk manikyr på mine i år.... Farget neglelakk som flasser er ikke greia - og det gjør den jo etter et par dager med joggesko i regnvær. Typen min trodde jeg var gal (og det er jeg kanskje... :ler: )

Men Helene har nok lidd under 14 dager på farta i ferien, får finne filen i kveld så jeg ikke tar fra noen matlysten i morgen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...