Livets datter Skrevet 18. juli 2003 #1 Skrevet 18. juli 2003 Må bare få si dette her... Hver eneste dag, nedover Karl Johan og andre steder, ser jeg unge jenter med gensere som ser ut som om de er 3 størrelser for små, evt. krympet i vask. Genserne har noen voldsomme utringninger, og gir ikke fantasien mye spillerom. Det er som om puppene skriker "Hei, slipp meg ut, jeg får ikke puste her inne". Skjønner de ikke at dette bare ser simpelt og vulgært ut? Utringning - ja, greit. En kløft kan være fint! Pupper på vei ut av genseren i en "mega-pushup" = "Jeg har så dårlig selvbilde at jeg må bruke attributtene mine for å få bittelitt oppmerksomhet". Enig/uenig?
Barbie Skrevet 18. juli 2003 #2 Skrevet 18. juli 2003 Enig! Det ser bare vulgært og teit ut.. (Men gutta liker det sikkert )
OppNed Skrevet 18. juli 2003 #3 Skrevet 18. juli 2003 Fytterakkern, LD, som du produserer startinnlegg!!! JO, det ser tarvelig ut. Enig. Men sånn er det bare; motebildet er slik, så da så. Smak og stil er to forskjellige ting, ser det ut til. Jo mer man likner en god, gammeldags prostituert, dess bedre. Synes bare det ser dumt ut, jeg. Men det er jo ikke jeg som skal imponeres, dah Husker forøvrig mamma fikk blåangst av meg, der jeg svinset ut døra med Levis med huller både her og der. Som jeg hadde klipt opp selv. Maiken
Livets datter Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2003 Fytterakkern' date=' LD, som du produserer startinnlegg!!! [/quote'] : Har mye på hjertet idag... :oops:
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2003 #8 Skrevet 18. juli 2003 ikke rart mange vil ha silikon... (OG HAR DET!!! Jfr lang kveld på uterestaurant på Karl johan her om dagen...)
Gjest Solskinn Skrevet 18. juli 2003 #9 Skrevet 18. juli 2003 Altså: På sommeren er jo den eneste gangen man virkelig får vise fram de store fine puppene sine!!! Ikke ta fra meg den gleden, a'
Livets datter Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2003 Så det var DEG jeg så på Karl Johan igår...
Gjest 10na Skrevet 18. juli 2003 #11 Skrevet 18. juli 2003 Jeg skal til Oslo idag, og imorgen skal jeg vandre barmfager OG utringet opp og ned Karl Johan.......... :o LD - jeg er HELT enig med deg. Utringning ja helt ok, men topper/gensere som er 4 nr for små, kombinert med push up som gjør at puppene sitter opp under halsen ser helt latterlig ut.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2003 #12 Skrevet 18. juli 2003 Men hvis jentungene selv synes de ser raffe ut med det, så la dem det da. Det er jo til syvende og sist det som teller. Jeg blir litt irritert jeg over folk som skal irritere seg over andres påkledsel: 1. Hun som er så feit kan da ikke gå i den buksa med den genseren til - seeeeer hun virkelig ikke det selv? (hun har vel tatt det på seg fordi hun liker plaggene da - who are you to judge?) 2. Herregud, se den hårfargen da - det er da ingen som kler grønt hår - skjønner hun ikke det? Tror hun at hun er fin selv eller? (Sannsynligvis synes hun jo det da...) 3. Næmen kjære - du er da ikke nitten år lenger, du kan da ikke kle deg sånn? Det er jo bare patetisk..... Min mor hadde en gang en kollega, hun var tjuetre. Hun mente den gangen i fullt alvor at etter at man fylte tretti så gikk man ikke lenger i jeans, for det var virkelig ikke annet enn patetisk. Jeg tror det gikk over da hun fylte tretti selv og oppdaget at hun fremdeles var seg og ikke hadde blitt forvandlet til en fremmede dame. Jeg synes faktisk at folk skal få kle seg i akkurat det de har lyst til. Moter er bare noe tull, hvorfor skal en liten gjeng med homser nedover i Europa diktere oss hva som er korrekt å gå kledd i? Det er det som er patetisk - vi ha ingen egne meninger når det gjelder klær og smak. Og vi dømmer hverandre etter hvordan vi ser ut utenpå. I 2003 burde vi ha kommet myyye lenger enn hit synes jeg.....
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2003 #13 Skrevet 18. juli 2003 Vet om en svigermor (Fra Texas) som i fullt alvor mener at svigerdatter (slank, 23 år) nå må slutte å gå i singlet pga er gift... :o Men jenter som må gå i slør kritiserer hun!!
Achmed Skrevet 18. juli 2003 #14 Skrevet 18. juli 2003 Joda, det ser jo ut som klærne er for små. Men puppene detter jo aldri ut! *Sukk*
Gjest lekebøll Skrevet 18. juli 2003 #15 Skrevet 18. juli 2003 Jeg synes faktisk at folk skal få kle seg i akkurat det de har lyst til. Moter er bare noe tull Godt innlegg du har skrevet, men poenget her er vel nettopp at det er moter det handler om - og ikke personlig smak.
Kate Skrevet 18. juli 2003 #16 Skrevet 18. juli 2003 Joda, det ser jo ut som klærne er for små. Men puppene detter jo aldri ut! *Sukk*
Joplaya Skrevet 19. juli 2003 #18 Skrevet 19. juli 2003 Jeg setter sikte mot gutta også og sier: det ser like jævlig ut når gutter går med traaaange skjorter (langermer/kortermet) for å vise sine (hmmm ) store muskler... Mer avsmak kan dere umulig gi meg - bare så det er sagt.
Gjest Lea Skrevet 19. juli 2003 #19 Skrevet 19. juli 2003 Jeg setter sikte mot gutta også og sier: det ser like jævlig ut når gutter går med traaaange skjorter (langermer/kortermet) for å vise sine (hmmm ) store muskler... Mer avsmak kan dere umulig gi meg - bare så det er sagt. Særlig når disse skjortene er i et sånt blankt, elastisk, glinsende stoff. Ligner mest på sykkeldrakter. Tydeligvis er dette moderne nå, for jeg ser dem hver eneste dag. Og jeg synes kanskje at de ser verst ut på de som virkelig HAR muskler. Tips til gutta; Noe av det mest SEXY jeg ser er gutter med hvit singlet og en åpen, flagrende, hvit (kortermet) skjorte utenpå . Så en gutt i byen en gang, så var kledd sånn. Bildet har klistret seg på netthinnen min. Kravet er at klærne er skinnende rene da.. kritthvite og at man har litt farge på kroppen og i ansiktet. Om teamet trange og utringede topper på jenter: Ettersittende=OK, men ikke TRANGE. Utringing = OK, men ikke ned på magen et sted. Jeg har sett mye rart.. men det er rett og slett ikke pent når det blir for mye.
starie Skrevet 19. juli 2003 #20 Skrevet 19. juli 2003 Trange skjorter på menn synes jeg bare er kvalmt. Jeg ser også mange av disse for tiden. Lea. Skjønner hva du mener! Det er stilig :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå