Gjest Wacmoc Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Har fått et hull i tanna på jekslen nede. Er under 18, så har fortsatt gratis tannlege. Men hadde tannlegetime i november, og har da ikke igjen før november igjen. Syntes det blir ganske lenge å gå fra mai til november med et stort hull på siden av tanna. Kan jeg ringe inn nå og få tannlege time i stedet for å vente til november? Og mister jeg da tannlegesjekken jeg egentlig skal ha i november?
broadwaygirl Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Har fått et hull i tanna på jekslen nede. Er under 18, så har fortsatt gratis tannlege. Men hadde tannlegetime i november, og har da ikke igjen før november igjen. Syntes det blir ganske lenge å gå fra mai til november med et stort hull på siden av tanna. Kan jeg ringe inn nå og få tannlege time i stedet for å vente til november? Og mister jeg da tannlegesjekken jeg egentlig skal ha i november? Ja det kan og burde du gjøre. Tror de tar sjekken på deg samtidig istedetfor å tilbakekalle deg i November igjen.
Gjest Wacmoc Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Ja det kan og burde du gjøre. Tror de tar sjekken på deg samtidig istedetfor å tilbakekalle deg i November igjen. Okei, takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå