Gjest Auchy Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Yeah. For litt over to uker siden hadde jeg et uhell med ringefingeren min. Jeg klarte å slå den inn i et dørhåndtak fra en dør som kom i en voldsom fart mot meg. (rart det var bare den fingeren) så ble den trykt innover mot håndflaten. Jeg hørte noen ubehagelige lyder med følge av intens smerte i en times tid. Det roet seg derfra ned, men den var utrolig låk når jeg brukte den. Jeg bestemte meg for å tro at dette bare var en forstuelse så reiste ikke på røntgen. Etter noen dager klarte jeg ganske OK å bende fingeren både innover og utover uten at det gjorde ekstremt vondt. Etter 2 uker var den så og si fin igjen. MEN nå i det siste har den begynt å verke igjen, spesielt når jeg knytter neve eller presser på den med tommelen. Tror dere den har vært knekt og grodd feil? Jeg klarer å dytte den fra side til side, bøye den helt utover uten at det gjør vondt, men når den bøyest innover er det ganske vondt og ubehagelig. er det ikke egentlig for sent å reise på røntgen nå? er det noe som kan gjøres?
Honesty Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Jeg tror neppe den har vært brukket, for som oftest er det forbundet med mer smerte enn som så, og den blir blå og veldig hoven. Da jeg brakk en finger i fjor sommer (på langs av det innerste leddet), var det aldri noen tvil. Fingeren stod i en helt merkelig vinkel i forhold til det normale, og jeg måtte bedøves kraftig for å få den i noenlunde riktig stilling igjen.
Pooh Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Jeg forstuet fingeren min for tre uker siden, og det gjoer fremdeles vondt aa boeye den og strekke den helt ut, saa jeg tror nok det er ganske normalt at en forstuelse kan ta saa lang tid for aa leges
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå