Gå til innhold

Du har sex med partneren din


Gjest Gjest_jenna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenna_*

du mister sexlysten totalt. Partner prøver og få sexlysten din tilbake, men det fungerer ikke med barnet til partneren din i nærheten.

Har noen erfart dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner spørsmålet. Mister du sexlysten der og da i det barnet kommer inn i rommet og fersker dere? I så fall er det da veldig, veldig normalt, det er da de færreste som syns det er spesielt tennende å fortsette med barnet i rommet.

Har du blitt fersket av barnet tidligere og har ikke lyst på sex nå fordi du er redd barnet skal komme inn igjen? Det er mye som kan fikses med en låst dør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formulerte meg vel litt rotete kanskje, mente selv jeg skrev tydelig. Skal prøve og formulere igjen.

Barnet til partner kom inn på rommet i dag mens vi hadde sex.

Det så ikke hva vi drev med p.g.a vi rakk og ta dynen over oss.

Vi stoppet umiddeltbart opp.

Barnet gikk ut igjen, men holdt seg inærheten av rommet og gikk fra og til med korte mellomrom. (ca frem og tilbake kanskje hvert halve minutt).

Døren våres stod åpen. Om barnet hører oss kose litt kommer det inn og lurer på hva vi driver med. Om vi eventuelt låser døren dirker barnet opp døren koste hva det koste vil.

Vinduet var også åpent så når barnet lekte rett utenfor vinduet kunne det høres.

Samme kan det om det er igjen. Litt latter, koselyder osv.

Når barnet hører dette kommer det og gjerne vil være med på leken sammen med oss. Men et barn skal jo ikke være med når vi har sex!

Partner har barnet på fulltid og barnet henger mye rundt oss på de tidene vi føler oss klare for sex. Har prøvd og forandre tider etter barnet har sovet, men det blir med dårlig sex da p.g.a det sovner så sent om kvelden og vi selv er utkjørte da.

Om morgenen står barnet opp før oss, så det blir vanskelig da og.

Det tærer på forholdet når man ikke får god nytelse. Man blir deprimert, frustrert og lignende. Ihvertfall jeg blir det!

Jeg følte meg kanskje litt rar som mista sexlysta etter barnet kom inn.

Hadde heller ikke særlig lyst til å fortsette etterpå... P.g.a jeg har lyst på mer spenningsex enn bare tøm og ''røm''' (til dusjen eller hva det nå enn skal være.)

Lurte på om det var fler som mista totalt sexlysta når barnet (barna) kommer inn. Og om dem for eksempel kutter sex akten eller fortsetter etter barnet har gått ut fra rommet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det høres særlg unormalt ut, heller omvendt.. Og når det er sagt så har jeg fått inntrykk av at det er ett av problemet til at antall hyggestunder går ned etter at man har fått unge - rett og slett fordi det er vanskelig å få det til praktisk sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, sånn er det å ha barn;)

Her høres det ut som om barnet er under skolealder, dvs legger seg rundt kl 2o- 21.30. De fleste har sex etter kl 22 eller 23 hvis de har barn. Man får ha sex da eller midt på natten eller når barnet innimellom er andre steder.

Det går an å ha krok på døren til soverommet, ha sex når barnet ser tv, ha sex på badet m låst dør osv. Det er sånn det er for alle som har barn!

Her er det kanskje trådstarter som ikke skjønner dette og lager et problem. Har dere sex midt på dagen får dere lukke vinduet, og ha krok på døren. Et lite barn dirker IKKE opp alle låser koste hva det koste vil!

Et (1!!!) normalt barn er ofte opptatt med venner, tv, er borte, i bursdager, har noe kontakt med slektniger osv. Hvis barnet ikke har noen andre sosiale kontakter, besteforeldre el.l , kan man også ha barnevekt, reise bort en weekend osv.

Hilsen mamma til fire (klare mao utmerket å ha sex med små barn, det var en av hverdagens aller minste utfordringer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...