Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Ja, som overskriften sier så har jeg konstante "mensmurringer/smerter", men har verken mens eller er gravid. Litt irriterendes dette her. Føles ut som om jeg har mensen hver dag. Noen andre som har opplevd dette eller har noen formeninger om hva det evt. kan være?
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har det. Hos meg skyldes det noe nedsunket livmor etter fødsel
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Har det noe å si på en evnt. ny graviditet på deg da? vanskeligere/lettere?
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Har det noe å si på en evnt. ny graviditet på deg da? vanskeligere/lettere? Usikker på hvordan en ny graviditet vil bli. Må nok avlaste ekstra mye når trykket fra babyen blir større 3.trimester. Kommer nok til å slite mye med nedpress og ekstra press på blære.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har det. Hos meg er det pga PCOS, har sjelden mens (ca hver tredje-fjerde mnd) og da blir livmorslimhinnen ganske tykk og livmoren trekker seg litt sammen ofte.
Essie_ Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Jeg kan også ha dette i perioder, men oftest uken før mensen. Pågår dette lenge, ville jeg nok tatt meg en tur til gyn. Livmorssmerter kan være tegn på celleforandringer i livmorhalsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå