macdreamy Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Hei. skal snart på jobb intervju. å det intervjuet er sinnsykt viktig. Hvordan skal man overleve ett intervju med å gi ett perfekt bilde av seg selv , uten å ta i for mye? Fint om dere har tips. Noe som gjør at man er den som skiller seg ut. men ikke for mye.
Annikken Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Intervjuerne vil nok ha et inntrykk av åssen du er som person, så om du "gjemmer" dine dårlige sider er ikke det noe sikkerstikk. Gi et bilde av hvem du er på godt og vondt (litt ekstra om godt, selvsagt) og relater det til jobben, hvorfor DU er den riktige til denne jobben. Ta med en notatblokk, så har du noe å fokusere på om du blir nervøs. Ellers er det vanskelig å si noe mer, siden du ikke sier noe om hva slags jobb det er, hva slags utdannelse du har osv.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Intervjuerne vil nok ha et inntrykk av åssen du er som person, så om du "gjemmer" dine dårlige sider er ikke det noe sikkerstikk. Gi et bilde av hvem du er på godt og vondt (litt ekstra om godt, selvsagt) og relater det til jobben, hvorfor DU er den riktige til denne jobben. Ta med en notatblokk, så har du noe å fokusere på om du blir nervøs. Ellers er det vanskelig å si noe mer, siden du ikke sier noe om hva slags jobb det er, hva slags utdannelse du har osv. Tittei! Jeg var selv i samme situasjon som deg for kort tid siden, og jeg fikk jobben. Selv har jeg vært i mange jobbintervjuer i mitt liv, men de andre har ikke vært så stressende som det jeg var på sist. Denne jobben ville jeg virkelig ha, i motsetning til jobbene jeg søkte i min ungdom, hehe. Det jeg gjorde var å drive massiv research om firmaet først og ... vent litt *lete i favoritter* Sjekk: jobbintervju tips spørsmål til jobbintervjuet Jeg leste begge de to, og dro mye nytte av infoen i dem. La oss få høre om du fikk jobben eller ei da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå