Gå til innhold

Er du A eller B-menneske?

Salt

A eller B-menneske?  

1. 1. A eller B-menneske?

• A-menneske
      8
    • B-menneske
      47
    • Ingen av delene/en kombinasjon
      16

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Donna

alt annet enn A :ler:

Jeg elsker å sove !!! Kan sove og sove og sove !...gode deilige sengen min :lol:

Å stå opp når klokken ringer er et mareritt ! ... :o ......rett og slett selv tortur ....huff .......

men jeg liker ikke å sove bort hele dagen heller ..kan jeg nyte søvnen til klokka er sånn ca 09.30 ......10.00 eller noe deromkring så er jeg fornøyd . :D .....å stå opp 05.30 .....huff .... :-? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Virgo, du er da vel ikke noe B menneske!!

Jeg sover til 12-13 tiden hvis jeg har fri jeg. Får aldri gjort noe fornuftig på frifdager uten vekkerklokke. og hvem vil ha vekkerklokke når man har fri?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Dra av meg dyna og DØ! Jeg er nok b-menneske, ja. Sitter gjerne oppe til langt på natt, og sover lenge om morgenen. Jeg forbinder det å stå opp tidlig med mørke, kalde vintermorgener, skole, stress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke helt jeg.. må ha vekke klokke på når jeg begynner på jobb kl 15

Tror jeg er syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er et skikkelig B-menneske ja :briller: Elsker å sitt oppe om natta ja..og sove leenge hvis jeg kan. Men det er det jo ikke alltid man kan og da kommer jeg meg opp ganske greit egentlig. Bare jeg får et par kopper kaffe... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt B menneske! EEElsker å være oppe hele halve natten, og sove lenge dagen etter......

Dina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Kombinasjon her ja.

Jeg sovner mellom 10 og 11 på kvelden, og ja jeg ER trøtt når klokka er ti. Står opp før halv 7 på hverdagene, så jeg trenger timene i mellom for å få søvnen min rett og slett. Tar ikke bussen før ti over sju da, men jeg like å ha tid til å titte innom KG før jeg drar på jobb (har ikke en jobb der jeg kan titte innom KG i løpet av dagen)

I helgene sovner jeg nesten like tidelig, for jeg blir jo rett og slett trøtt. Sover litt lengre da, men vi er somregel ute av senga før ti uansett.

Men jeg LIKER å sove lenge, av og til. Føler at jeg kaster bort hele dagen, men duuuu så deilig det er. Da jeg studerte ble det mange slike dager... satt oppe til klokka var 3-4 på natta, og sov til langt på dag. Ikke at jeg satt oppe og studerte altså, satt oppe og chatta jeg....

Kort sagt: Jeg HATER å stå opp om morgenen når jeg skal på jobb, det er vondt og det er ekkelt. Jeg LIKER late morgner i helga, sammen med min kjære. OG jeg liker å legge meg tidelig. Rett og slett, jeg liker å sove, morgen som kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kombinasjon. var nok mer B-menneske før, men har oppdaget at det er klokt å være opplagt om morgenen også. Har derfor klart å venne meg til å legge meg i rimelig tid og stå opp i rimelig tid. morgener er herlig, alt er så fredelig! (det kan forresten sene kvelder være også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Er nok et av de skjeldne A-menneskene. :ler: Legger meg tidlig, står opp tidlig.

Og jeg er ALDRI sur om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok B menneske. Men kan av og til være B menneske om morgenen og A menneske om kvelden. Trenger mye søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg og er et utpreget B- menneske. Har alltid vært et stort problem å få meg opp tidlig. Får jeg muligheten sover jeg døgnet rundt..

Men det får jeg igjen for natta etter.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok B menneske. Men kan av og til være B menneske om morgenen og A menneske om kvelden. Trenger mye søvn!

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikkert grunnen til at utrykket B- menneske ble oppfunnet.. Makan til B-menneske skal man lete lenge etter..

Jeg elsker å sitte oppe om natta, og sove lenge.. Prøver å bli flinkere til å gå å legge meg/ stå opp tidlig men det tar tid. Er så innøvd den rutinen min at det er kjempe vanskelig...

Men men, det går ikke ut over noe, så da går det greit! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en kombinasjon mellom A og B.

I ukedagene er jeg oppe tidlig for jobben jeg har krever det,mens i helger og ferier er jeg oppe til langt på natt.

Elsker og sove leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge men er oppe før 1400.Må ha litt igjen av dagen synes jeg.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart B-menneske ! Det beste er at min datter er prikk lik. Fra hun var baby kunne hun sove til 11-tiden. Men så legger hun seg sent også da. Det kan jo værre litt kjipt, så da må jo jeg og mannen være lenge oppe for å få litt "voksentid". Nå er vi inne i feriemodus , dvs. oppe til 02 , og sover til ca. 10 - 10.30. Gruer meg til ferien er over - da må jeg ofte opp kl.06 !! :x

Trude - som nyter sene sommerkvelder :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...