Gå til innhold

Orgasme


Gjest B.K

Anbefalte innlegg

Ble inspirert av PH tråden der det ble snakk om faking og at det nærmest ikke går uten å bli oppdaget.... Så hva mener folket?? Er det såå lett å bli oppdaget? Enten må jeg ha hatt svært uerfarne sexpartnere (noe som egentlig ikke stemmer), ellers må jeg være jævla god :P nei da.. spøk til alvor...

Faker aldri lenger (synes egentlig ikke noe om det) fordi jeg har en kjæreste som virkelig kan å tilfredstille, men har faket et par ganger i "gamle" dager og partner var da egentlig veldig fornøyd med å greid å tilfredsstille meg (trodde han). Han var heller ikke uerfaren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faking må jo være nødløsning om partneren er elendig i senga og har satt seg som mål å tilfredstille deg før han gir seg.

Hehe neida..

Men personlig så er jeg ikke for å fake. Lite pinlig å bli oppdaget da :P Bedre å gjøre det selv underveis, fins jo mange gode måter å gjøre det på mens en har sex...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, faker ikke. Gidder ikke å lage lyder.

Menn klarer uansett ikke å gi det som skal til for å lage lydene, så da blir det heller stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mea Culpa

Det er det enkelt nok aa fake, og en mann kan jo ikke akkurat motbevise det heller ...:ler:

Det ble litt faking de siste mnd. med eksen bare for aa faa det overstatt liksom. Han lukta aldri lunta da. Men jeg driver ikke med den slags lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
Det er det enkelt nok aa fake, og en mann kan jo ikke akkurat motbevise det heller ...:ler:

Det ble litt faking de siste mnd. med eksen bare for aa faa det overstatt liksom. Han lukta aldri lunta da. Men jeg driver ikke med den slags lenger. :)

Har aldri faket ! Men så har jeg veldig lett for å komme raskt også ! Så når jeg lager lyder er det ekte og ikke til å unngå .Men helt i begynnelsen er jeg stille - tar liten stund før det virkelig begynner å bli deilig av og til - mens noen ganger er det sykt godt straks han stikker den inn SMILE , kommer an på dagsformen og hvor nøden man er .Umulig å greie å være stille - så jeg har vell motsatt " problem " en damene ovenfor hi hi Klarer ikke være stille jeg : ) OBS - håper ingen av mine partnere har trodd jeg har faket .For det har jeg ikke gjordt .Jeg er bare en av de jentene som kommer ofte raskt og før mannen . En periode gikk det alltfor fort syns jeg for meg .Følte meg da litt snytt - over at ikke herligheten kunne vare lengre for min del . Dødskjipt å komme alltfor fort ( for jenter også ) Mulig det ikke er så vanlig problem for jenter kontra gutter .Men det finnes .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har faket. Men det er lenge siden, og mens jeg enda var ganske fersk på disse sexgreiene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian
Nei, faker ikke. Gidder ikke å lage lyder.

Menn klarer uansett ikke å gi det som skal til for å lage lydene, så da blir det heller stille.

***

Ooh, spennende.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis man faker helt fra starten er det nok vanskelig for gutten å skjønne forskjell. Jeg har bare faket én gang - da jeg var med en fyr midt på natta og han slikket meg og jeg kjente at under vanlige omstendigheter ville jeg ha kommet, for han var flink, men jeg var for sliten og trøtt og ville ha sex og bli ferdig... Han var fornøyd, jeg var fornøyd. :-P

Jeg tror ikke at jeg hadde klart å fake det med han jeg er sammen med nå, han kjenner meg altfor godt... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt24

jeg har faket et par ganger :) Litt vanskeligere å få til å fake når man er mann, men vis lyset er av er det ikke noe stress :P

Sexen var såpass dårlig med den ene damen at jeg orket ikke fortsette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
jeg har faket et par ganger :) Litt vanskeligere å få til å fake når man er mann, men vis lyset er av er det ikke noe stress :P

Sexen var såpass dårlig med den ene damen at jeg orket ikke fortsette :(

Klarer ikke gutter å holde den stiv hvis sexen er dårlig? Jeg bare lurer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt24
Klarer ikke gutter å holde den stiv hvis sexen er dårlig? Jeg bare lurer....

Jo det er hard den uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjeser-L

Ja jeg har faket, men det er lenge siden.. Og min mann kjenner kroppen min såpass at han merker hvis jeg faker, å da er det bedre å si sannheten.. (de gangene jeg ikke får orgasme er når jeg er full, kroppen funker ikke helt på samme måte da- ) Sorry; jeg får det ikke til i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De eneste som ikke tror at jenter kan fake en orgasme, er PUA`ne fra en annen tråd her inne.

Det vil de nok ikke tro. Spesielt jentene som har hatt sex med dem :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Jeg forstår ikke at det går an å fake, og bli trodd. Når jeg har orgasme har det da ikke noe med LYDER å gjøre. Hele underlivet trekker seg sammen, kjønnsleppene blir presset framover, og skjeden åpner og lukker seg spastisk, klitorisen blir stor og jeg får skjelvinger i magen, hvordan faker dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline

Jeg har alltid faket. Frem til for litt over tre år siden. Da turte jeg å fortelle samboeren min det. Grunnen til at jeg gjorde det er fordi jeg alltid bare har hatt one night stands omtrent, og har ikke giddet å bry gutten med å gi meg orgasme (jeg får ikke vaginal orgasme). Jeg hadde et ganske skrudd syn på sex, og var vel av den oppfatning at sex var til for guttens nytelse, og jeg gjorde meg så bra jeg kunne, uten å kreve noe.

Tror aldri noen av guttene har trodd at jeg faket. De fleste gutter er nok naive der. Det går jo fint an å fake med mer enn lyd, man klarer da å bruke skjedemusklene. Det blir selvfølgelig ikke så sterkt som ved en ekte orgasme, men nok til at gutter tror på det. For hvorfor skulle de ikke? Det er i de aller fleste tilfeller jentas egen feil, som ikke tør å si ifra om hva hun trenger. Selv om det også finnes noen av de ekstremt egoistiske og uvitne guttene der ute også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...