Gå til innhold

Kort eller lang sex?


Gjest Gjest_pasta_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_jente_*
Hvis du ble nødt til å velge en "type" sex, hvilken hadde du valgt?

Kjedelig svar, men ja takk begge deler! Men som regel liker jeg at sexen er kort og brutal :gjeiper: og at forspillet og pirringen er laaang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Methuselah

Kortest mulig 1-2 sekunder... Jeg har viktigere ting å gjøre en og drive og tilfristille kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg elsker sex med kjæresten min. Han er den beste elskeren jeg noen gang har hatt, og jeg vil holde på lenge stort sett hver gang. Og det vil han også.

Men det hender vi sniker inn en kjappis i blant også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eguenie O.
Kortest mulig 1-2 sekunder... Jeg har viktigere ting å gjøre en og drive og tilfristille kvinner

Står sikkert ingen kø der uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*

Jeg foretrekker kort... (15-20 minutter eller så)

Jeg får orgasme veldig lett, og da blir jeg så sliten og uvel etterpå at det er vanskelig å være helt med etterpå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jeg er glad i kort, men om jeg skulle velge så vet jeg ikke. For meg så er den vanlige hverdagsexen kort, og det er også den vanligste. Men den hadde ikke hatt samme mening uten de lange stundene av og til. Så selv om min første tanke var kort, så tror jeg at jeg vil si lang. For den lange sexen er den som gir inspirasjon og mening til den korte.

Tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det kort og heftig. Men innimellom kan det være fint med langvarig, deilig sex. Men må jeg velge, ville jeg valgt kortvarig sex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shelob

Variasjon, kort etter en slitsom arbeidsdag, lang når det passer bedre. Særlig hvis jeg har gått rundt og kåtet meg opp med diverse tanker hele dagen, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Lang. Vi har bare lang sex, vi. Minst 45 minutter hver gang, fra start til slutt, gjerne mer enn en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best kort sex sånn 20min - 30min, men lange og langsomme forspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker best kort sex sånn 20min - 30min, men lange og langsomme forspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caron_*
Hvis du ble nødt til å velge en "type" sex, hvilken hadde du valgt?

Dette finnes det for meg (oss) intet entydig svar på. I hverdagen blir det som regel varisajoner av kortere og lengre seanser, avhengig av dagsform, lyst og ikke minst tid.

I helger og ferier derimot, kan jo sex gjerne være en sammenhengende serie av forspill og høydepunkter, da vi er veldig flinke til å tirre hverandre hele tida. I tillegg blir det veldig mye beføling og skjult sex mens vi er på alt fra handleturer til restaurantbesøk, som kan ansees som forspill, og dermed full pakke når vi kommer hjem.

Så svaret må altså bli en salig blanding av begge deler :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...