Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Fire på rad, eller 4 forkjellige? 4 forgjellike.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Fire på rad, eller 4 forkjellige? 4 forsjekille.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Fire på rad, eller 4 forkjellige? 4 dyklekiske.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Jeg fikk 3 orgasmer før i dag, før typen reiste bort for helgen.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Man gjør ikke narr av skrivefeil - det er frekt og uhøflig! Jeg har hatt to orgasmer i dag - en med mårrasex med sambo før han reiste til Oslo på kurs. Og en i dusjen etter jobb
Aftensol Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Hadde 2 stk rett etter hverandre tidligere i dag
Gjest Gjest Rune Skrevet 6. mai 2009 #14 Skrevet 6. mai 2009 En i dag så langt :-) Kjøpte meg en vibrerende vagina + anus i går og prøvde den i dag... Tja... gikk vel kanskje 20 sekunder før jeg kom som et uvær... Nå er jeg klar igjen og håper at jeg holder ut litt lengre da :-) Flott forum foresten.
Gjest Sandbekken Skrevet 6. mai 2009 #17 Skrevet 6. mai 2009 (endret) AH! ikke for å virke ovenpå eller gi for mye info her, men jeg mååå bare skryte litt av samboeren min I dag hadde vi sex for første gang på to ca uker. Det begynte med at han fikk meg til å komme med puppene, så fikk han meg til å komme med klitten. Etter det klarte jeg ikke å vente mer, og hoppet på ham, da gikk det søren meg ikke lang tid før jeg kom en gang til! Innen han kom hadde jeg alt i alt kommet 4 ganger! Senere på kvelden var det fortsatt ikke nok, da hadde vi oss og jeg kom (squirta) på magen hans 3 ganger! Nå er jeg utslitt etter dagens 7 orgasmer.. Livet (og sambo) er herlig! :rødme: Peace out Endret 7. mai 2009 av Sandbekken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå