Gjest Bekymringsfull Skrevet 15. mai 2009 #21 Skrevet 15. mai 2009 Er det noen av dere som tok i begynnelsen på sommeren som opplevde at den bleknet fortere enn den ellers ville gjort? Er det slik at solarium bør unngås i 1 år etter tatoveringen er tatt?? Har skikkelig lyst å få d jort, men vill ikke gjøre noe dumt Så kjekt at folk svarer og forteller, spennende emne synes jeg.. Har tenkt til å tatovere i begynnelsen av ryggraden, fra toppen og litt nedover
^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2009 #22 Skrevet 15. mai 2009 Er det noen av dere som tok i begynnelsen på sommeren som opplevde at den bleknet fortere enn den ellers ville gjort? Er det slik at solarium bør unngås i 1 år etter tatoveringen er tatt?? Har skikkelig lyst å få d jort, men vill ikke gjøre noe dumt Så kjekt at folk svarer og forteller, spennende emne synes jeg.. Har tenkt til å tatovere i begynnelsen av ryggraden, fra toppen og litt nedover Jeg håper ikke solarium må unngås i et helt år, da er min tatovering ute på kjøret...
Disco Biscuit Skrevet 15. mai 2009 #23 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har en sommerfugl bak på skulderen/ryggen, den kan fint skjules om jeg vil, samt at jeg såvidt merker at den i det hele tatt er der lenger :gjeiper: Jeg tok den for 5 år siden og har ikke angret ennå Jeg har lyst på en til nede på ankelen, og da har jeg lyst på noe ala avataren min
Vilm@ Skrevet 15. mai 2009 #24 Skrevet 15. mai 2009 (endret) Har min i korsryggen, har hatt den i 4 år, har aldri angret. Det er et motiv jeg fant på nettet, printet ut, leverte til tatovøren og fikk han til å lage sin egen vri på den, ergo er det ingen andre som har den samme, hvilket var halve poenget med tatovering for min del. Ville ha en tattoo som bare syns når det passer meg. Jeg tok min midt på sommeren, i utlandet i stekende sol, og dekket den til i flere uker. Til tross for at den har fått mye sol på seg, er den ikke preget av det. Endret 15. mai 2009 av Vilm@
Gjest Gjest_gamlemor_* Skrevet 15. mai 2009 #25 Skrevet 15. mai 2009 Hei Er nesten 40, tok tatovering for 1 år siden, i korsryggen. Et symbol som representerer noen jeg er veldig glad i . Har ikke angret et sekund. Dette hadde jeg tenkt på i flere år, og glad for at jeg endelig tok den.
lovenemo Skrevet 15. mai 2009 #26 Skrevet 15. mai 2009 Man bør unngå å utsette tatoveringen for sol den første tiden, det er jo ett heftig sår som skal gro. Og om den utsettes for sollys må den nok smøres mer og oftere enn resten av kroppen. Men at du bør unngå solarium i ett år var litt heftig synes jeg. Tenker at en bør unngå det til tatoveringen har grodd ordentlig ihvertfall - kanskje litt lenger, og så smøre den godt med solkrem når man skal sole seg. Jeg tok ny tatovering i dag, og tror det vil gå greit selv om sommeren står for tur. Passer bare på å dekke den til når sola står på som verst Må uansett bruke høy solfaktor og smøre meg ofte pga jeg blir så alt for lett solbrent, så jeg stresser ikke med det.
Silmarill Skrevet 15. mai 2009 #27 Skrevet 15. mai 2009 (endret) Tatooo Sorry, jeg skrev feil....igjen!!!! Beklager! Endret 15. mai 2009 av Silmarill
Troyamin Skrevet 23. juni 2009 #28 Skrevet 23. juni 2009 Må bare vise fra min nyeste tattoo, en hyllest til kvinnekroppen og 50-talls pin-up `er:
Andrelinoge Skrevet 23. juni 2009 #29 Skrevet 23. juni 2009 Har ikke tatt tatovering på en del år har planer om å begynne igjen etter sommeren. Eg får faktisk mindre tatoveringer avogtil da dei blir flettet sammen. Har tatt en del utifra bilder og slikt, det angrer eg på spesielt når en kan treffe folk med akkurat same symbol. Prøver å unngå det. har forandret et par pga av det slik at de skal bli unike. Planen er å få ordnet litt tatoveringer på ryggen + gjøre ferdig ene half sleeve som er nesten ferdig og deretter gjøre ene armen om til full sleeve. So evt ta neste arm. Vi får se, håper eg ikke blir lei.
filantropen Skrevet 6. september 2009 #30 Skrevet 6. september 2009 Kanskje en litt gammal tråd det her. Eg har på ryggen, skulder, ned triceps, traps og litt ned på brystkassa. Den på ryggen tok eg for 4 år sidan eller noke sånt, og den ser fortsatt bra ut. Har god hud. Tok meir iår, men har ikkje tatt noke bilde av den enda. Angrer overhode ikkje tattoo
Gjest Gjest_rød3_* Skrevet 6. september 2009 #31 Skrevet 6. september 2009 Hvor har du tatovering? Hva er det, hvorfor? Endret me årene? Har du angret? -Nysgjerrig Eg er 22 og har tre stk, to på armen og ein på leggen. De er norønne fordi det er det eg liker. Angrer ikkje, gleder meg til nr 4. Og 5. Og 6. Og etc etc... Syns forsåvidt folk som tar kinesiske tegn har litt problemer (om de ikkje forstår kinesisk sjøl). De kan ikkje kinesisk og tatovere både det eine og det andre på seg, som liksom betyr det og det, men så ender de opp med ein det står: Chicken soup, 3,50 eller no. LOL. Og folk som tar tribal er slike som ikkje har noen fantasi sjøl
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #32 Skrevet 7. september 2009 Er 33. Har full sleeve på høyrearmen, 3/4 sleeve på venstrearmen, samt noe skrift på venstre underarm. Går med planer om å tattovere brystkassa og høyre legl. Har aldri angret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå