Gjest bekymret Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Jeg vet ikke om dette er rett plass å poste denne, men prøver. Plutselig en dag kom jeg til å tenke på om man kan bli steril av å ha laptopen på fanget. Jeg er 24 år(kvinne), og har de 4 siste årene sittet veldig mye med laptopen over meg. Jeg mener å ha hørt noe om dette før, men har faktisk aldri tenkt noe over det, da jeg ikke hadde planer om å bli gravid. Men nå nærmer det seg prøving og begynte derfor å tenke på dette. Noen så vet noe om dette ? Hvordan sjekker man dette hos legen ? Hvordan sjekker legen om du kan få barn eller ikke...
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Har aldri hørt om at man kan bli steril å ha laptopen på fanget. Hvorfor skal man det? Av strømmen? Legen kan ikke uten en haug av prøver og undersøkelser sjekke om du er steril, og noen ganger finner man ikke ut årsaken (hvis man er steril). Det sjekkes ikke før man har prøvd å blir gravid i minst ett år uten hell.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Du trenger ikke bekymre deg, dette gjelder bare menn. Les her: Link
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Er ikke dette noe som bare gjelder menn da, siden varmen fra laptopen varmer opp ballene? Trange bukser kan også føre til lignende problemer ettersom ballene helst skal oppbevares litt kjølig, for å si det sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå