Gå til innhold

mannlige strippere


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som lurer litt på hvordan kvinner ser på strippere? Har strippet litt for venninner på oppfordring bare på gøy og det ble godt mottatt. Ble omtalt som kjekk og sexy og at jeg burde ha prøvd meg litt mer profesjonelt, noe vi snakket litt om. En av dem jobber innen markedsføring og mente hun hadde et lite nettverk med interesserte og at jeg kunne ta oppdrag på utdrinkningslag, jentevorspiel o.l. Syntes helt ærlig talt det høres litt spennende ut, og kan man tjene litt på det er jo det bra.

Men hva syntes dere jenter om menn som jobber litt som stripper? Har hørt en del forskjellige meninger, noen syntes det er litt tarvelig, andre har sagt at det er litt kult og tøft gjort. Ville dere sett ned på noen som stripper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.... Ikke vondt ment dette her, men hvis vi jentene hadde "leid inn" en stripper til et utdrikningslag hadde det kun vært for moro skyld og for en latter... Personlig synes jeg ikke mannlige strippere er så veldig sexy, og synes vel det ser mer komisk ut. Men nå er jo smaken som baken og godt mulig det er andre jenter der ute som finner dette spennende og sexy.

Det er jo bare å prøve å se hva som skjer... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med gjest. Vi hadde nok ledd godt av 'bruden' som ble utsatt for det. Hvis jeg hadde vært 'bruden' ville jeg følt meg ille til mote. Liker ikke mannlige strippere, og det blir som du sier veldig komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske komisk. Det er noe som aldri ville tent meg, men snarere fått meg til å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mea Culpa

Har du lyst, har du lov. ;) Men jeg tror nok at kvinner flest ser paa stripping paa en litt annen maate enn menn, mer morro enn noe aa bli kaat av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ser på strippere som dumme og selvopptatte og tenker at de ikke egner seg for noe særlig annet enn det. De fleste stripperne er ikke sexy i det hele tatt, de ser ut som et produkt, som en Ken-dukke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men hva syntes dere jenter om menn som jobber litt som stripper? Har hørt en del forskjellige meninger, noen syntes det er litt tarvelig, andre har sagt at det er litt kult og tøft gjort. Ville dere sett ned på noen som stripper?

Det varierer og kommer vel an på mannen som stripper. Skal ikke si at jeg tenker dette om alle...men for meg virker det billig. Altså, jeg ville ikke ha blitt sammen med en som strippet.

Klart det kan se gøy ut i store grupper der stripping er et innslag (som på film) men nei...ser ikke gleden og poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...